تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه فضاهاي ورزشي بايد در لرستان افزايش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶ب.ظ)
فرماندار خرم آباد: سرانه فضاهاي ورزشي بايد در لرستان افزايش يابد فرماندار خرم آباد گفت: اگر سرانه فضاهاي ورزشي در استان افزايش يابد، جوانان کمتر به اعتياد روي مي آورند.
به گزارش خبرگزاري موج، حبيب الله خجسته پور روز چهارشنبه در مراسم معارفه مدير کل جديد ورزش و جوانان لرستان افزود: شايد اگر مسولان توجه بيشتري به جوانان داشتند و سرانه فضاهاي ورزشي را افزايش مي دادند ، امروز به جاي اين همه کمپ ترک اعتياد در استان، باشگاه و فضاي ورزشي در لرستان ايجاد شده بود.
وي ادامه داد: امروز بسياري از جوانان استان به درد اعتيار گرفتار شده اند که چنانچه اقدامات جدي براي امر ورزش داشته باشيم جوان‎هاي کمتري به اعتياد روي مي آوردند.
وي با اشاره به اينکه جوانان لرستاني نيازمند نشاط و سر زندگدي هستند گفت: لرستان در زمينه معرفي کردن قهرمانان بنام و مطرح کشور از استانهاي سرآمد محسوب مي شود و بايد به توسعه فضاهاي ورزشي توجه جدي معطوف شود.
وي با تاکيد بر اهميت ورزش هاي همگاني افزود: سرانه ورزشي لرستان از نورم متوسط کشور بسيار پايين تر بوده و دليل اصلي اين عقب افتادگي، بي سرانجام ماندن طرح هاي کلنگ زني شده است.
خجسته پور تصريح کرد: برخي از اين طرح ها عنوان و ظرفيت اوليه خود را از دست داده و تقليل يافته اند اما در هر صورت، تکميل اين طرح ها از انتظارات بحق مردم استان به شمار مي رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن