تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804621538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم 33 درصدي P.C.C در صادرات پلي اتيلن به چين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲ب.ظ)
مديرعامل شرکت بازرگاني پتروشيمي ايران خبر داد: سهم 33 درصدي P.C.C در صادرات پلي اتيلن به چين مديرعامل شرکت بازرگاني پتروشيمي ايران گفت: خوشبختانه توافقات انجام گرفته در مذاکرات ژنو کار را براي صادرات محصولات پتروشيمي به کشورهاي اروپايي آسان تر کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهندس مهدي شريفي نيک نفس، مديرعامل شرکت بازرگاني پتروشيمي ايران با بيان اين که اين شرکت بابيش از 25 سال قدمت و فعاليت يک برند معتبر جهاني محسوب مي شود و بعد از شرکت ملي نفت دومين حجم صادرات را در دست داشته و دارد، اظهار داشت: ما 10دفتر و شرکت در مناطق مختلف جهان داريم که به صورت مستقيم با ما همکاري مي کنند و حدود 15 شرکت به صورت غيرمستقيم در سي کشور جهان به مجموعه شرکت بازرگاني پتروشيمي کمک مي کنند.
شريفي با اشاره به اينکه سال گذشته 35 درصد از محصولات پتروشيمي از طريق شرکت ما صادر شده است، گفت: در حال حاضر با توجه به اينکه اميد به کاهش يا لغو تحريم ها افزايش پيدا کرده است ما فعاليت هاي صادراتي خود را براي بازگشت بازارهاي قديمي محصولات خود همچون ژاپن و کشورهاي اتحاديه اروپا افزايش داده ايم.
مديرعامل شرکت بازرگاني پتروشيمي ايران با اشاره به اينکه دولت جديد رايزني هاي خوبي در زمينه پيدا کردن بازارهاي جديد آغاز کرده است، گفت: برند P.C.C همان ارزش سابق را در دولت جديد پيدا کرده و خوشبختانه در توافقات ژنو اسم اين شرکت از ليست تحريم ها خارج شده است.
وي تاکيد کرد: در صورتي که مسائل بانکي و حمل و نقل محصولات پتروشيمي به اروپا حل شود به اين اميد داريم که در آينده اي بسيار نزديک صادرات مستقيم به اروپا را از سر بگيريم.
وي از توافقات براي قراردادهاي فاينانس توسط شرکت بازرگاني پتروشيمي خبر داد و افزود: براي توسعه صنعت پتروشيمي و افزايش حجم صادرات اولين مساله مهم ورود سرمايه و فاينانس به اين بخش است.
شريفي تصريح کرد: در ماه هاي گذشته 1.4 ميليون تن پلي اتيلن از ايران به چين صادر شده که 33 درصد آن توسط ما انجام گرفته است.
وي ادامه داد: بعد از توافقات ژنو محدوديت هاي صادراتي شرکت از جمله حمل و نقل کاهش پيدا کرده و از اين رو با همکاري معاونت امور بين الملل وزارت نفت در حال رايزني با بازارهاي جديدي که سابق بر اين نيز خواهان خريد محصولات ما بودند هستيم.
وي از مشکل بيمه نامه براي صادرات که هنوز حل نشده گله کرد و افزود: اگر بحث بيمه نامه را حل کنند شرکت بازرگاني پتروشيمي ايران به صورت رسمي تر وارد بحث صادرات خواهد شد.
مديرعامل شرکت بازرگاني پتروشيمي با اشاره به مرجع بودن زيرمجموعه خود در زمينه پتروشيمي و خوراک اطلاعاتي اين حوزه گفت: بعد از مذاکرات ژنو تفاهم با خريداران آسان تر شده که اين موضوع دليلش کاهش ترس کشورهاي خارجي براي ورود به بازار پتروشيمي ايران است.
وي به نمايشگاه نهم ايران پلاست اشاره کرد و گفت: در اين نمايشگاه مذاکرات خوبي انجام داده ايم و از امروز تيم هاي تخصصي و کاري ما در غرفه هاي مختلف حضوري فعال خواهند داشت تا ضمن دعوت از خريداران مشتري هاي جديدي براي محصولات پيدا کنند.
شريفي تاکيد کرد: مذاکرات نمايشگاه امسال در کنفرانس EPCA که در اکتبر در ژنو برگزار خواهد شد به نتيجه نهايي خواهد رسيد زيرا در آن کنفرانس ملاقات هاي بسيار خوبي با طرف هاي درگير در بازار محصولات پتروشيمي انجام خواهد گرفت.
وي در پايان تاکيد کرد: شرکت بازرگاني پتروشيمي هيچ نقشي در عرضه ندارد و تنها يک کارگزار است و اين خود مجتمع هاي پتروشيمي هستند که در زمينه توزيع فعاليت مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن