تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتياد و مواد مخدر از دغدغه‌هاي اصلي مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۳۵ق.ظ)
عبدي عنوان کرد: اعتياد و مواد مخدر از دغدغه‌هاي اصلي مردم است نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز مواد مخدر يكي از چالش‌هاي اصلي و دغدغه‌هاي مهم مردم محسوب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان؛ دكتر عبدي عضو كميسيون اجتماعي مجلس در ديدار با دبير شورا گفت: در اين چند سال اخير استان لرستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر كارهاي خوبي صورت گرفته است كه مي‌توان از جمله اين اقدامات به تاسيس اقامتگاه فرهنگي تربيتي نور كه خلاء آن به وضوح در جامعه احساس مي‌شد، اشاره كرد.
وي گفت: كميسيون اجتماعي مجلس حل معضل اعتياد را در دستور كار خود قرار داده و نسبت به اين موضوع حساسيت خاصي دارد.
دكتر عبدي در پايان مطرح كرد: اقدامات خوب شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان را از طريق رسانه‌ها پيگير هستيم كه مي‌توان گفت خوشبختانه اقدامات خوبي صورت گرفته است اما بايد دقت داشت كه يك فرد معتاد بعد از مراحل درمان نيازمند حمايت‌هاي بيشتري است كه اگر پاسخي نبيند ممكن است دوباره لغزش كند.
وي گفت: بايد به وسيله سمن‌هاي فعال در خصوص اشتغالزايي اين افراد اقدام شود تا شاهد انحراف مجدد اين افراد نباشيم.
همچنين حجت‌اله فراشي دبير شورا در اين ديدار اظهار داشت: واقعيت امر اين است كه استان در حوزه اعتياد شرايط مطلوبي ندارد هرچند در همه حوزه‌ها اقدامات خوبي صورت گرفته است اما نيازمند تعامل و همكاري ميان دستگاه‌هاي ذي‌ربط هستيم.
فراشي در ادامه گفت: نظارت نمايندگان مردم در مجلس به عملكرد دستگاه‌هاي درگير با موضوع مواد مخدر مي‌تواند نويد بخش اقدامات بهتر و نتيجه‌بخش باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن