تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821045736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم زنبور داران در نمایشگاه داروئی نادیده گرفته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه زنبور عسل
سهم زنبور داران در نمایشگاه داروئی نادیده گرفته شده است
رئیسی گفت:‌ نمایشگاه گیاهان داروئی که قرار است درهفته اخیر برگزار شود متاسفانه نقش و جایگاه زنبور داران به عنوان حافظان محیط زیست نادیده گرفته و اسم این گروه در بورشور‌های این نمایشگاه نیست.


عفت رئیسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  اگر در نمایشگاه نقش زنبور عسل در کار گاه‌های آموزشی اطلاع رسانی شود ما دیگر با مشکل عدم اطلاع از این موضوع و نقش مهم زنبور و بحث گرده افشانی روبه رو نخواهیم شد.

وی افزود : متاسفانه در سال‌های اخیر ما شاهد فروش عسل‌های درجه‌ی 2و3 به جای عسل طبیعی به مردم هستیم که معاونت غذا و دارو  و همچنین سازمان استاندارد باید به این مسئله ورود پیدا کنند  تا شاهد فروش محصولات بی کیفیت در بازار از این محصول نباشیم.

رئیسی با اشاره به نقش گرده افشانی برای تولید گیاهان داروئی و محصولات کشاورزی تصریح کرد: حشرات مفیدی که قبلا در زمینه‌ی گرده افشانی نقش مهمی داشتند متاسفانه به دلیل سم پاشی بدون برنامه از بین رفته‌اند و فقط زنبور عسل در حال حاضر این کار را  در محیط زیست انجام می‌دهد که لازم است تمام دست اندرکاران این حوزه به این مسئله توجه کنند.

وی در پایان یاد آور شد:‌ متاسفانه کاهش مصرف عسل طبیعی منافع زنبور داران را به خطر انداخته و سبب حضور بیشتر عسل‌های بی کیفیت در بازار مصرف شده است.
انتهای پیام/

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن