تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوانین ترغیبی خوبی برای ازدواج جوانان در سنین پائین وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حجه الاسلام میردامادی:
قوانین ترغیبی خوبی برای ازدواج جوانان در سنین پائین وجود ندارد
اصفهان – خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) بیان داشت: در حال حاضر متاسفانه قوانین ترغیبی خوبی برای جوانان به منظور ازدواج در سنین پائین وجود ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: توصیه می شود تا نمایندگان مجلس به همراه دولت مردان کمر همت را برای رفع معضلات جوانان بسته و با تلاشی مضاعف اقدامات لازم را به منظور تسهیل در امور ازدواج بردارند. وی ادامه داد: در حال حاضر متاسفانه قوانین ترغیبی خوبی برای جوانان به منظور ازدواج در سنین پائین وجود ندارد. میردامادی بیان داشت: در شرایط کنونی شاهد دیر ازدواج کردن و یا عذم تمایل جوانان برای ازدواج هستیم که این امر از نظر پیامبر گرامی اسلام امری مذموم بود. وی همچنین از دیگر عوامل تاخیر در ازدواج و یا عدم تمایل برای حرکت به سمت آن را مهریه های سنگین دانست و بیان داشت: قرار دادن مهریه‌های سنگین و یا جهیزیه‌های تشریفاتی خلاف شرع و اسلام است. به گزارش مهر میر دامادی در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال ماه حج اشاره نمود و اظهار داشت : در صورتی که همه مسلمانان جهان متحد شوند و حج ابراهیمی را به معنای واقعی پیاده نمایند آمریکا و اسرائیل در قبال این حرکت عظیم مسلمانان ناتوان می مانند. وی به با اشاره به اینکه از شعائر حج کنگره حق‌پرستی و وحدت است بیان داشت: از دیگر فلسفه‌های وجودی حج پاک شدن و دور شدن از گناهان، فتنه، جدال‌ها، جنگ و  .... است. میردامادی به هفته دفاع مقدس نیز اشاره نمود و گفت: در دوران دفاع مقدس تنها تجهیزات نظامی و نیروی انسانی مؤثر نبود هر چند که در این ایام رزمندگان اسلام با تمام وجود و هستی خود حاضر شدند ولی نباید از نصرت و یاری پروردگار غافل بمانیم.  


۱۳۹۳/۷/۴ - ۱۴:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن