تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سارقان درون خودرو در گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۲۱ب.ظ)
انهدام باند سارقان درون خودرو در گچساران با تلاش مأموران انتظامي شهرستان گچساران استان کهگيلويه و بويراحمد سارقان درون خودرو در شهر دوگنبدان دستگير و 30 فقره سرقت از آنان كشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ بازيان، فرمانده انتظامي شهرستان گچساران با اعلام اين خبر گفت: مأموران کلانتري 11 گچساران از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يك فقره سرقت درون خودرو در حوزه استحفاظي خود مطلع شدند.
سرهنگ بازيان ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر عزيمت و ضمن هماهنگي با شاكي وي اعلام كرد كه خودرو خود را جلوي درب منزل پارک که مشاهده نموده يک دستگاه پرايد در کنار خودرو توقف و دو نفر از سرنشينان اقدام به سرقت سيستم ضبط و وسائل درون آن كرده و سپس متواري شده اند.
وي افزود: با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي و تقويت گشت هاي انتظامي در سطح شهر، يک دستگاه خودروي سواري پرايد با سه سرنشين که در حال تردد در خيابان هاي خلوت اين شهر بودند مشکوک و دستور توقيف آن را صادر کردند.
بازيان خاطر نشان کرد: اين متهمان که در ابتدا قصد فرار داشتند با سرعت عمل ماموران دستگير شدند.
فرمانده شهرستان گچساران تصريح كرد: با انتقال اين سه نفر به مقر انتظامي و در تحقيقات صورت گرفته، از سارقان بيش از 30 فقره سرقت سيستم و پخش خودرو كشف و يك خريدار اموال مسروقه نيز در اين رابطه دستگير شد.
سرهنگ بازيان گفت: صحنه هاي سرقت بازسازي و تا كنون تعدادي از مالباختگان شناسايي و تلاش براي شناسايي ساير مالباختگان همچنان ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن