تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سارقان خودرو با 50 فقره سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۲۱:۱۹ب.ظ)
انهدام باند سارقان خودرو با 50 فقره سرقت هفت عضو باند سارقاني که با سرقت خودروها در شهرهاي انديشه و شهريار غرب استان تهران و سند نمره کردن، آنها را در کامياران و کرمانشاه به فروش مي رساندند توسط پليس دستگير و به دست قانون سپرده شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ منصور خدادادي با اعلام اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي به نام"ف-م" اهل نهاوند و ساکن انديشه، از سارقان حرفه اي و سابقه دار خودرو؛ به ويژه زانتيا، پژو 405، پژوپارس و سمند از همدستان متهم دستگير شده به نام"ي-ر" بوده که در حال حاضر متواري و تحت تعقيب پليس آگاهي شهرستان ملارد و پليس آگاهي استان کرمانشاه مي باشد و هم اکنون نيز وسايل و قطعات زيادي از خودروهاي مسروقه در منزلش مخفي کرده، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران افزود: پس از بررسي موضوع و اخذ دستور قضائي، اکيپي از مأموران مبارزه با سرقت پس از محاصره منزل متهم، او را در منزل ويلايي اش به همراه پسرش به نام"م-م" به همراه، 10 دستگاه رايانه خودرو، دو عدد بيسيم دستي، يک رشته دستبند نظامي، شارژر بيسيم، هفت عدد سوئيچ صندوق عقب پژو، 10 عدد ال ام بي، دوربين شکاري، باطري خودرو و 363 گرم ترياک و 24 گرم سوخته ترياک و وافور از منزل کشف و متهمان به آگاهي منتقل شدند.
سرهنگ منصور خدادادي بيان داشت: با آغاز تحقيقات پليس از متهم اصلي وي لب به اعتراف گشود و به 50 فقره سرقت اتومبيل در انديشه و شهريار با همدستي افرادي به نام هاي ي-ر، س-ع و س-ت که به ترتيب متهمان رديف هاي اول و سوم قبلاً توسط پليس استان کرمانشاه و پليس آگاهي غرب استان تهران به اتهام سرقت خودرو و احشام دستگير و روانه زندان شده بودند، اعتراف کرد.
خدادادي تصريح کرد: در ادامه عمليات هاي پليس، مالخران خودروهاي مسروقه به نام هاي س-ت داراي دو فقره سابقه کيفري و الف-الف توسط پليس آگاهي شهرستان ملارد دستگير و يک مالخر ديگر به نام هاي س-م در کامياران و کرمانشاه دستگير و در اين رابطه با هماهنگي مقام قضائي هشت دستگاه خودرو مسروقه کشف و مالباختگان احضار و اظهارات آنان اخذ شد.
سارق اصلي در بازجويي هاي پليس اعتراف کرد: خودرو ها را در کرمانشاه و کامياران سند نمره و به فروش مي رسانيده که تلاش در جهت شناسايي ديگر همدستان متهم و مالخران و کشف خودروهاي مسروقه سند نمره توسط پليس ادامه دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن