تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز دور جدید سفرهای عتبات عالیات از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
زائر,عتبات عالیات
آغاز دور جدید سفرهای عتبات عالیات از فردا مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید سفرهای عتبات عالیات از فردا چهارم مهر خبر داد و اعلام کرد: اعزام کاروان های زمینی به عتبات مجدداً از ششم مهر از سر گرفته می شود.




به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن نظافتی گفت: اعزام های این دوره عتبات از فردا چهارم مهر آغاز می شود و تا دهم آذر ادامه خواهد داشت.

وی در این باره افزود: اعزام های هوایی عتبات از17 فرودگاه کشور انجام می گیرد و مشتاقان زیارت عتبات دیگر استان های کشور در دوره جدید مجدداً می توانند به صورت زمینی به عتبات اعزام شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از افزایش150 درصدی اعزام ها در ایام عرفه و عید غدیر خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت کاروان های اعزامی به عتبات برای روز عرفه تکمیل شده است اما ثبت نام در کاروان های دیگر ایام همچنان ادامه دارد.

وی، هزینه سفرهای زمینی عتبات را از 980 هزار تومان تا یک میلیون و 60 هزار تومان و هزینه سفرهای هوایی عتبات را از یک میلیون و 200 هزار تومان تا یک میلیون و 360 هزار تومان اعلام کرد.

وی همچنین در خصوص هزینه سفرهای 3 و 4 روزه عتبات گفت: هزینه سفرهای 3 روزه در این دوره یک میلیون و 20 هزار تومان و هزینه سفرهای 4 روزه یک میلیون و 100 هزار تومان است.

زائرانی که در دوره جدید پیش ثبت نام های عتبات شرکت کرده و در قرعه کشی پذیرفته شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.


پنج شنبه 03 مهر 1393 15:29    بازدید:0





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن