تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816643718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلحشوری مردم گیلانغرب در تاریخ ماندگار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه سردار شادمانی:
سلحشوری مردم گیلانغرب در تاریخ ماندگار شد
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم گیلانغرب در هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرزهای کشور دفاع کردند و سلحشوری مردمان این خطه برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی شادمانی پیش از ظهر پنجشنبه در  همایش سه هزار نفری گرامیداشت حماسه مقاومت مردم گیلان‌غرب اظهار داشت: گیلانغرب شهری است که مردم آن طی هشت سال جنگ تحمیلی سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و با ایستادگی مثال زدنی از مرزهای کشور جانانه دفاع کردند. وی افزود: مردمان این دیار با عزتمندی و سلحشوری در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم عراق مقابله کردند و اجازه ندادند کوچکترین ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد. معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: واژه مقاومت کلمه‌ای پر محتوا و دربردارنده ایمان، جهاد و تواضع در مقابل خداوند است و مقاومت مردم گیلانغرب برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود. سردار شادمانی گفت: در روزگاری که دنیای استکبار با تمام قوا برای از بین بردن انقلاب نوپای اسلامی ایران برنامه ریزی کرده بود جوانان غیرتمند گیلانغربی با رشادت و از خود گذشتگی تمامی نقشه ها و برنامه های دشمنان را با شکست مواجه کردند و قدرت اراده خود را به رخ آنها کشیدند. وی در ادامه اظهار داشت: مقاومت و ایثارگری مردمان خطه گیلانغرب و حماسه‌هایی که آفریدند همگان را به خضوع و خشوع وامی‌دارد و غرور ملی را در دل همه ما زنده می‌کند. معاون ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی شکل گرفت که تمامی کشورهای دنیا زیر سایه دو قدرت شرق و غرب بودند و هیچ اراده ای از خود در تصمیم گیری ها نداشتند. شادمانی افزود: در چنین شرایطی و در حالیکه فرهنگ عجز و ناتوانی در کشورهای دنیا حاکم شده بود و استثمار و استبداد نیز بیداد می کرد، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) شکل گرفت و در برابر ظالمان و مستکبران عالم قد علم کرد. وی ادامه داد: با وجود این تحول شکل گرفته دنیای استعمار که از وجود انقلاب اسلامی ایران به شدت احساس خطر می کرد تصمیم گرفت که با هر نقشه و توطئه‌ای این انقلاب نوپا را از میان بردارد. سردار شادمانی تصریح کرد: دشمن پس از ترورها و دست اندازی های بسیار سرانجام یک جنگ هشت ساله را با هدف از بین بردن انقلاب اسلامی به راه انداختند. وی گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب حسینی و عاشورایی بود و این تفاوت انقلاب ما با بسیاری از انقلاب‌های دنیاست. معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس در سایه رشادت‌ها و روحیه مقاومت و شهادت طلبی جوانان ایران زمین شکست مفتضحانه‌ای را به دشمنان انقلاب اسلامی وارد کرد و یک پیروزی بزرگ را نصیب ملت ایران کرد که برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید.


۱۳۹۳/۷/۳ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن