تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل مجرمانه امیراصلانی/ اخبار رسانه های ضد انقلاب خلاف واقعیت است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عمل مجرمانه امیراصلانی/ اخبار رسانه های ضد انقلاب خلاف واقعیت است


این مسئول عالی قضایی افزود: نوع اتهام و مسائل دیگری که سایت های ضد انقلاب پرداخته اند در محتوای پرونده قضایی محسن امیر اصلانی متفاوت است.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اخبار منتشر شده رسانه های ضد انقلاب از حیث عنوان اتهامی و عمل مجرمانه ای که آقای محسن امیر اصلانی مرتکب شده خلاف واقعیت است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: عمل مجرمانه محسن امیر اصلانی با عنوان اتهامی ارتکاب زنای به عنف و اکراه بوده است و اینکه رسانه های ضد انقلاب اعلام می کنند که وی به جرم موضوع انحرافی و تفسیرو روان درمانی قرآن اعدام شده است کذب و خلاف واقعیت است.

وی در گفت وگو با میزان  گفت: این فرد پرونده ای با شکات متعدد داشته است که جمعی از خانم ها را در قالب کلاس های مختلف روان درمانی و بحث های دیگر دعوت می کرده و در این کلاس ها برخی از خانم ها را متاسفانه مورد تجاوز به عنف قرار داده که در این خصوص محاکمه و محکوم و حکمش نیز اجرا شده است.

این مسئول عالی قضایی همچنین افزود: نوع اتهام و مسائل دیگری که سایت های ضد انقلاب پرداخته اند در محتوای پرونده قضایی اش متفاوت است.

بنا به این گزارش ، محسن امیر اصلانی متولد 1356 ساکن تهران به اتهام زنای به عنف صبح امروز چهارشنبه دوم مهرماه در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.


پنج شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن