تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت مراکز شبانه‌روزی کمیته امداد در مناطق محروم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > رفاه و آسیب های اجتماعی
فعالیت مراکز شبانه‌روزی کمیته امداد در مناطق محروم
مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت 95 خوابگاه شبانه روزی این نهاد برای بهره مندی دانش آموزان در مراکز کم برخوردار و محروم همزمان با آغاز سال تحصیلی 94-93 خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر ، بهروز مهربانیان با بیان اینکه اکثر مراکز شبانه روزی این نهاد در مناطق کم برخوردار و محروم واقع شده است، گفت: همه ساله بیش از 7000 دانش آموز دختر و پسر که بیشتر آنان از ایتام هستند در این مراکز اسکان و از خدمات تحصیلی و تربیتی توسط مربیان متعهد و با تجربه بهره‌مند می‌شوند. وی با بیان اینکه در این مراکز کلیه امور تحصیلی دانش آموزان توسط رابطین فرهنگی مدارس و مربیان پرورشی در طول سال پیگیری می‌شود، یادآور شد: برگزاری کلاسهای تقویتی اجرای طرح معلم یاری، برگزاری المپیادهای علمی، برگزاری و تشکیل کلاسهای آمادگی کنکور و دیگر فعالیتهای آموزشی در طول سال از دیگر خدمات آموزشی برای دانش آموزان در این مراکز است. مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه و فعالیتهای تربیتی و پرورشی با مشارکت دانش آموزان را از عمده فعالیتهای اصلی و مهم مراکز شبانه روزی عنوان کرد و گفت: تشکیل شورای دانش آموزی، برگزاری کارگاهها و کلاسهای آموزش احکام، مسائل اعتقادی و اخلاقی، آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی، برگزاری مراسم به مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی و همچنین برگزاری جشنواره های قرآنی و ورزشی و هنری بخشی از فعالیتهای تربیتی و پرورشی این مراکز است. مهربانیان به اجرای برنامه‌های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی برای دانش آموزان در طول مدت اسکان آنان در این مراکز شبانه روزی اشاره کرد و یادآور شد: به منظور دانش آموزان با یک حرفه در کنار تحصیل خود، از آموزشهای کارگاههای آموزشی و فنی و حرفه ای در این خوابگاهها بهره مند می‌شوند. وی با بیان اینکه از بدو تاسیس این مراکز تا کنون بیش از 100 هزار نفر از دانش آموزان از خدمات آموزشی و تربیتی این مراکز بهره مند شده‌اند، اظهار کرد: بسیاری از این افراد اکنون در مراکز دولتی و غیر دولتی در منصب‌های مختلف مشغول به خدمت هستند که از افتخارات این نهاد است.


۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن