تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799118878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس‌جمهور ندای حق‌طلبی و استقلال‌خواهی مردم ایران را به گوش جهانیان برساند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس به مناسبت سفر روحانی به نیویورک؛
رئیس‌جمهور ندای حق‌طلبی و استقلال‌خواهی مردم ایران را به گوش جهانیان برساند
فراکسیون اصولگرایان مجلس در بیانیه‌ای به مناسبت سفر روحانی به نیویورک اعلام کرد: ملت و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند رئیس جمهور کشورشان با استفاده از فرصت حضور در مجمع عمومی و سایر مجامع و محافلی که در این سفر تشکیل می‌شود، ندای حق طلبی و استقلال خواهی مردم ایران را به گوش مردم جهان برساند.


به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به مناسبت سفر رئیس‌ جمهور به نیویورک بیانیه‌ای را صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

 
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌ جمهور محترم، برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است تا در آن مجمع سخنرانی کند.
 
همزمانی این سفر با هفته بزرگداشت دفاع مقدس معنای خاصی به این سفر می‌بخشد، از یک سو شهامت‌ها و شهادت‌ها و جانبازی‌ها و ایثارگری‌های برخاسته از ایمان و حق‌طلبی و مجاهدت جوانان دلیر این مرز و بوم را یادآوری می‌کند و از سوی دیگر جنایت‌ها و خباثت‌ها و توطئه‌ها و بی‌رحمی‌ها و ظلم و ستم استکبار جهانی به دستور آمریکا به دولت صدام را به خاطر ملت ما می‌آورد.
 
این تقارن زمانی، انتظار ملت را از رئیس‌ جمهور محترم برای ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و باج خواهی‌های آمریکا، مضاعف می‌کند، ملت و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند رئیس جمهور کشورشان با استفاده از فرصت حضور در مجمع عمومی و سایر مجامع و محافلی که در این سفر تشکیل می‌شود، ندای حق طلبی و استقلال خواهی مردم ایران را به گوش مردم جهان برساند.
 
خوشبختانه آقای روحانی هم قبل از سفر و هم بعد از ورود به آمریکا صریحا اعلام کرد که قصد دارد از مواضع بحق نظام بالاخص در حقوق هسته‌ای و خطوط قرمز مشخص شده دفاع کند و این دقیقاً‌‌ همان توقع ملت ایران از ایشان است.
 
ملت ایران انتظار دارد رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده ایران در مذاکراتی که در نیویورک با اعضای گروه ۵+۱ دارند با هوشیاری و صلابت، به رفتار ظالمانه و سخنان بی‌منطق و اهانت‌های زشت مقامات آمریکایی پاسخی شایسته دهند.
 
در چند روز قبل از سفر از سوی رسانه‌های آمریکایی و نیز بعضی از جریانات سیاسی داخلی برای ملاقات رئیس جمهور کشورمان با اوباما زمینه‌سازی‌هایی صورت گرفت اما آقای روحانی در دیدار با نمایندگان رسانه‌ها، در نیویورک رسما اعلام کرد که برنامه‌ای برای چنین دیداری ندارند و با این موضع‌گیری به ذوق زدگی کسانی که تصور می‌کنند همه مشکلات با چنین ملاقاتی حل خواهد شد خاتمه داد.
 
فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با تایید این موضع رئیس‌جمهور محترم، همه فعالان سیاسی و علاقمندان به سربلندی و پیشرفت کشور را به مروری در تجربه یک ساله اخیر فرا می‌خواند. در یک سال اخیر و پس از مذاکرات تلفنی آقای روحانی با اوباما در سفر سال گذشته ایشان به نیویورک، ملت ایران از دولتمردان آمریکا چیزی غیر از ادامه تحریم‌های قبلی و افزودن تحریم‌های جدید و شاخ و شانه کشیدن و نادیده گرفتن حقوق مسلم ایران مشاهده نکرده است.
 
از همه ادعا‌ها و حرف‌های آمریکایی‌ها مضحک‌تر این است که می‌گویند ایران خواهان آن است که در ازای همکاری با آمریکا در مبازره با داعش، از آمریکا در مذاکرات هسته‌ای نرمش ببینند و آمریکا نمی‌پذیرد.
 
حیرت‌آور است که آمریکا که ایجاد کننده داعش بوده یک شبه مخالف داعش شده و از موضع یک سردمدار تروریسم به پرچمدار مبارزه با تروریسم مبدل شده است. ایران نه چنین دروغی را باور می‌کند و نه بر سر این ادعای دروغ قصد همکاری با آمریکا و معامله و مذاکره هسته‌ای را دارد. در این یک سال معلوم شده است که آمریکا‌‌ همان آمریکاست که بوده است.
 
از رئیس جمهور انتظار می‌رود با صلابت در رفتار و گفتار خود نشان دهند که ایران نیز‌‌ همان ایرانی است که فرزندانش سی و پنج سال پیش با انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) دست آمریکا را از ایران کوتاه کردند و رزمندگان دلاورش در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و صدام را ناکام گذاشتند و امروز نیز‌‌ همان ملت با‌‌ همان عزم و استواری برخاسته از ایمان اسلامی‌‌ همان راه را به رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا‌لله خامنه‌ای پیش روی خود دارد و در آن به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن