تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضا برای ایجاد شرکت ها ی دانش بنیان در کشور فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خوانساری مطرح کرد
فضا برای ایجاد شرکت ها ی دانش بنیان در کشور فراهم است
رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت :با وجود نیروهای جوان و متخصص در کشور فضا برای ایجاد شرکت ها ی دانش بنیان در کشور فراهم است اما نیازمند بستر سازی فنی و حقوقی هستیم.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد  خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایجاد پلتفورم و سکوهای نرم افزاری برای ایجاد اشتغال دانش بنیان یک ضرورت انکار نا پذیر است و بستر های فنی برای ایجاد این مهم را فراهم می آورد.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که نباید از ایجاد بسترهای حقوقی برای ایجاد شرکت های دانش بنیان غافل بمانیم تصریح کرد: اگر در کشور سرمایه‌گذاری هدفمند انجام دهیم و بسترهای مناسب برای مشارکت عموم جوانان فرهیخته و فارغ التحصیلان کشور را فراهم کنیم، نتایج خوبی را در حوزه‌ی توسعه‌ی فناوری و ایجاد اشتغال در کشور به دست خواهیم آورد.

وی همچنین ایجاد بستر های آسان را برای ایجاد شرکت های دانش بنیان بسیار مهم خواند و افزود:  هم اکنون از مهمترین ماموریت‌های این پژوهشگاه می‌توان به برنامه‌ها و سیاست گذاری پژوهشی به سمت اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد که در همین راستا تبادل و تعامل با مراکز علمی و دانشگاه‌ها را در دستور کار داریم.

خوانساری خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیازهای پژوهشی وزارت ارتباطات از دیگر وظایف این پژوهشگاه است که برای رسیدن به این هدف بسترسازی لازم برای استفاده از  جذب نخبگان در قالب هیات علمی و پژوهشگران در داخل و خارج از کشور را در برنامه کاری قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن