تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تصمیم دارد تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان نیروهای آموزش و پرورش را جذب کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دولت تصمیم دارد تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان نیروهای آموزش و پرورش را جذب کند خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: امروز دولت تصمیم دارد تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان نیروهای مورد نظر را برای حضور در آموزش و پرورش جذب کند و این فرصت خوبی برای این دانشگاه و دانشجویان آن است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 10:50



به گزارش خبرگزاری پانا، روز گذشته سیدجواد حسینی در مراسم آغاز سال تحصیلی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: همه امیدمان این است که دانشجویان این دانشگاه در آینده بتوانند به شکلی کیفی کمبود معلمان را در استان جبران کنند. وی افزود: دانشگاه فرهنگیان دستاورد بیش از 30 سال تلاش همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش بوده است و تسهیلات بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم کرده است. رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان مرکز علمی استراتژیک تعلیم و تربیت است و خوشبختانه امروز کادر علمی قوی و بسیار زبده ای هدایت آن را در دست گرفته است و اساتید برجسته ای در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.
حسینی در بخش دیگری از صحبت های خود به مبحث ساماندهی نیروی انسانی در این وزارتخانه اشاره کرد و اظهار کرد: وی در پایان گفت: دانشگاه فرهنگیان می تواند به ارتقاء نظام تعلیم و تربیت استان کمک زیادی بکند. گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات مختارزاده رئیس سابق پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد تقدیر شد.
همچنین در این جلسه دکتر سید حسین مجتبوی رئیس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد در سخنانی ضمن بیان گوشه ای از اقدامات انجام شده در این مرکز علمی، بر نقش موثر دانشگاه فرهنگیان در توسعه علمی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت کشور تاکید کرد.
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از پورتال پژوهشی دانشگاه فرهنگیان مشهد رونمایی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن