تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارت بلیت نیم بهای اتوبوس و مترو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارت بلیت نیم بهای اتوبوس و مترو خبرگزاری پانا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دانش آموزان و دانشجویان می توانند برای دریافت تخفیف ۵۰ درصدی کارت بلیت مترو و اتوبوس در پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نام نویسی کنند.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 14:44



به گزارش خبرگزاری پانا، تشکری هاشمی با اشاره به اینکه کارت بلیت ها یک ساله است، افزود: چند ماه است از آموزش و پرورش و دانشگاه ها خواسته ایم که لیست دانش آموزان و دانشجویان را بدهند که تاکنون آموزش و پرورش اقدامی انجام نداده است و فقط سه دانشگاه لیست داده اند. وی گفت: پیگیری‌ها برای دریافت لیست دانش آموزان نتیجه نداد و براساس تصمیم مدیریتی، شهرداری تهران برای همه دانش آموزانی که سنشان بین 10 تا 18 سال است، کارت دانش ‌آموزی صادر خواهد کرد و با توجه به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی دیگر منتظر معرفی آموزش و پرورش نخواهیم ماند. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: دانشجویان نیز به سایت شهرداری برای نام نویسی مراجعه کنند اما در نهایت منتظر بانک اطلاعاتی از دانشگاه آنان خواهیم بود تا کارت بلیت صادر شود. تشکری هاشمی گفت: در صورت تایید صلاحیت برای دریافت کارت بلیت، این کارت ظرف 72 ساعت صادر و ارائه خواهد شد. وی افزود: بر اساس مصوبه پیشین نیز کارت بلیت یک ساله برای اقشار خاص از جمله جانبازان 25 درصد به بالا، معلولان و افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان ارائه می شود. تشکری هاشمی گفت: برای افراد بالای 65 سال نیز با 90 درصد تخفیف کارت بلیت صادر می شود. معاون حمل و نقل و ترافیکی شهرداری تهران گفت: تا پایان سال، 290 دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود. تشکری هاشمی افزود: با توجه به اینکه چهار سال است اتوبوس جدیدی دریافت نشده است، بنابر این تا رسیدن سهمیه اتوبوسها، اتوبوس های فرسوده و از رده خارج شده که باید اسقاط شوند بازسازی می شوند. وی گفت: 161 دستگاه اتوبوس در چند روز گذشته وارد ناوگان شده است که تا پایان سال به 450 دستگاه خواهد رسید. تشکری هاشمی گفت: برای آغاز سال تحصیلی نیز 88 واگن جدید مترو در قالب 56 واگن درون شهری و 32 واگن دو طبقه مسیر تهران - کرج به مترو اضافه شد که با اضافه شدن این تعداد، ظرفیت جابجایی به 300 هزار مسافر افزایش یافت. معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: خط شهری جدید اتوبوس از مسیر بزرگراه ارتش، صدر و در نهایت پایانه شهید افشار نیز راه اندازی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 348]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن