تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژانر ساده (Casual) بیشترین درصد بازی‌های جشنواره را به خود اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران خبر داد: ژانر ساده (Casual) بیشترین درصد بازی‌های جشنواره را به خود اختصاص داد خبرگزاری پانا: دبیر چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با بیان اینکه 51 درصد از کل بازی های رایانه ای در سبک (ژانر) ساده (Casual) قرار دارد،گفت:آثار دریافتی به دبیر خانه جشنواره ژانربندی شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 12:33



به گزارش سرویس فرهنگی پانا، "مهرداد آشتیانی" با یادآوری اینکه هیات انتخاب آثار جشنواره، شهریورماه در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گردهم آمدند افزود: در این جلسه بازی های دریافتی از نظر کنترل شاخص کیفی و حداقل استاندارد، بررسی و ژانربندی شد.
وی ادامه داد: پس از کنترل کمینه کیفی آثار، "جدال بر روی سرعت"، "بازی مرگ"، "پرواز دوران"، "فاتحان ‌خورشید"، "شبگرد"، "کمان اهورایی"، "ارتش رباتها"، "ترکمنچای"، "ارتش های فرا زمینی"، "مبارزان جنگل" شلیک های آتشین" و "جنگ سیارات" که 15درصد از کل بازی ها را تشکیل می دهد، درسبک(ژانر) "بازی اکشن (Action) جای گرفت.
دبیر جشنواره بازی های رایانه ای تهران با بیان اینکه بازی "41148"، "انقراض" و "در جستجوی خوشبختی" که سه درصد از کل بازی ها را تشکیل می دهد در سبک (ژانر) "ماجرایی"  (Adventure)قرار دارد، گفت: "پروانه"، "سرباز شکست ناپذیر"، "شازده کوچولو" و "فارمولر" نیز در سبک (ژانر) ماجرایی – اکشن (Action Adventure) جشنواره چهارم قرار گرفته است.
آشتیانی بازی‌های "عملیات روباه"، "کلاب فوتبال من"، "شهر نشینان"، "گوسفندان بازیگوش"، "Nano Farm"، "بتلفیش"، "آب های آبی"، "موشوندان"، "عصر حجر"، "دفاع خلیج فارس"، "ناورد 2" و "بازی آنلاین اسم فامیل" را در سبک (ژانر) بازی های استراتژی و مدیریتی(Strategy - CMS) عنوان کرد و توضیح داد: سبک یاد شده13 درصد از کل بازی های چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای را  تشکیل می دهد.
وی به 46بازی در سبک (ژانر) ساده اشاره کرد و توضیح داد: "حمله به زوکاها"، "دهکده لوطیا"، "حماسه"، "آزادراه"، "هیولاها را بترکون"، "منچ بازی"، "منیزیوم"، "کله خفن"، "تیز نگار"، "خروس جنگی"، "پیشول"، "Egg - oh2"، "نبرد برای بازیافت"، "الاغی در شهر"، "له ستان"، "پروانه: یورش بزرگ"، "پرسپو لیس در جام ملت های آسیا"، "داعش در کمین است"، "چیستان پیغمبران"، "مصاف"، "کارخانه شکلات"، "روپایی در جام جهانی"، "برکه شلوغ"، "سایمون نابغه دیوانه"، "فرار در وگاس"، "باغچه من"، "استاد آشپز"، "پرندگان ماهیگیر"، "پیکسل ران"، "سقوط‌ دیکتاتورها"، "دونده"، "رنگاشی"، "سریع باش"، "بازی با حیوانات"، "توپهای تنبل"، "جوخه"، "دونده رنگی"، "زیگزاگ هیولاها"، "مکعب دیوانه"، "هکر 2"، "دیبی خوابالو"، "پاندا کوچولو"، "کارخانه"، "گو"، "یازده یار راکن" و "نبرد میوه ها" در سبک ساده  ( Casual)  چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای قرار گرفته که  51 درصد از کل بازی ها را در این جشنواره تشکیل می دهد.
دبیر چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای به بازی سبک (ژانر) سکوبازی (Platformer) که 8 درصد از کل بازی های این جشنواره را تشکیل می دهد اشاره کرد و گفت: " نئون"، "عمو نوروز"، "رویای آدم برفی"، "FloopyArma"، "دکستریکس"، "داستان گل"، "سپهر" و "سپهر سه بعدی" در سبک یاد شده قرار دارد.
وی افزود: بازی های رایانه ای سبک (ژانر) ورزشی (Sport) پنج درصد از کل بازی های جشنواره را تشیکل می دهد و از این جمله می توان به بازی  "CUPFA"، "تیر و کمان"، "اتوبان" و"شوفر" اشاره کرد.
آشتیانی با یادآوری اینکه در مجموع 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، توضیح داد: از این تعداد 89 عنوان بازی رایانه ای و یازده عنوان بازینامه است.   
این کارشناس گیم افزود: 45 شرکت کننده مستقل و 23 شرکت بازی ساز، متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران هستند.
وی ادامه داد: یازده بازینامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 8 بازینامه مستقل و 3 بازینامه متعلق به شرکت های بازی ساز است، همچنین بازی های"PC" 47 مورد ، "IOS" و"ANDROID" 42 مورد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
آشتیانی با یادآوری اینکه زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم بازی‌های رایانه ای تهران پایان یافته است ،افزود: این جشنواره در قالب بخش های "اصلی"، "فرعی" و "انتخاب بازی سال" مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.



 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن