تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ بیمار بستری در بیمارستان‌های صعودی نداریم/ تمهیدات ویژه برای جانبازان در منا و عرفات تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
هیچ بیمار بستری در بیمارستان‌های صعودی نداریم/ تمهیدات ویژه برای جانبازان در منا و عرفات تشریح شد
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وضعیت سلامت زائران گفت: خوشبختانه هیچ بیمار بستری در بیمارستان‌های صعودی نداریم و فعالیت‌های پزشکی خوب و قابل قبول است.


 سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت سلامت حجاج بیان داشت: امسال خدمات رسانی به حجاج از لحاظ سلامت و بهداشت بسیار خوب است و کیفیت و خدمات پزشکی نسبت به سال‌های گذشته رشد مثبتی داشته است. 

وی در ادامه با اشاره به رضایت زائران از خدمات مذکور افزود: هر روز از هتل‌ها بازدید به عمل می‌آید و رضایت 98 درصدی زائران از خدمات حج گزارش شده است.
 
رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: 130 مطب در هتل‌های مکه و مدینه، 47 مطب برای بانوان که توسط پزشکان زن اداره می‌شود، در ارئه خدمات پزشکی و بهداشتی و رضایتمندی زائران نقش مهمی داشته است.
 
اوحدی در ادامه تأکید کرد: خوشبختانه وضعیت سلامت زائران مناسب است. 

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه به تمهیدات ویژه برای جانبازان در منا و عرفات اشاره کرد و گفت: هر سال برای جابه جایی جانبازان، از اتوبوس استفاده می‌شد اما باتوجه به شرایط جسمی آنان امسال برای نخستین بار از آمبولانس‌های ویژه جابه جایی حجاج جانباز استفاده می‌شود. 

وی در ادامه بیان داشت: بنابراین 5 دستگاه آمبولانس دارای 8 تخت استاندارد که دارای شرایط دیگر بیمارستانی نیز هست، برای جابه جایی جانبازان در انجام اعمال حج (منا و عرفات) به کار گرفته می‌شود. 

وی همچنین با اشاره به چادر اسکان جانبازان تصریح کرد: چادرهای ویژه‌ای برای اسکان جانبازان در منا و عرفات تدارک دیده شده که به جابه‌جایی و دمای بهتر هوا کمک شایانی می‌کند.

اوحدی خاطر نشان کرد: یک کاروان جانبازان وارد سرزمین مکه و کاروان دوم نیز وارد مدینه شدند.  
انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن