تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم بانوان زنجانی در زمینه اعتبارات و فضاهای ورزشی کم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حسینی:
سهم بانوان زنجانی در زمینه اعتبارات و فضاهای ورزشی کم است
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از سهم اندک بانوان زنجانی در حوزه ورزش این استان انتقاد کرد و گفت: باید با برنامه ریزی سهم بانوان را در سرانه ورزشی استان ارتقاء دهیم.



به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان حسینی شامگاه یکشنبه در جمع پیشکسوتان ورزش استان زنجان افزود: متاسفانه به ورزش بانوان آنگونه که باید توجه نشده و  این اداره درصدد آن است تا شرایطی را فراهم سازد که بانوان از حق خود یعنی استفاده از 40 درصد اماکن ورزشی و 30درصد اعتبارات تخصصی به هیاتها بهره مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان 42 هزار ورزشکار فعال رسمی دارد گفت: تعداد این ورزشکاران در سالجاری به 50 هزار ورزشکار افزایش می یابد.

حسینی با بیان اینکه  هفت شهرستان زنجان فعالیت خوبی را در حوزه ورزشی دارند اظهار داشت: استان زنجان 376 هیئت ورزشی دارد و 6 هزار مربی و4 هزار داور در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان 8 هیئت ورزشی مختص بانوان دارد و بانوان زنجانی در حوزه ورزش بسیار فعال هستند و در سالهای گذشته در مسابقات کشوری و جهانی حضور پر رنگی داشتند.

حسینی با اشاره به اینکه 220 سالن و فضای ورزشی در استان داریم گفت:در این میان ورزشکاران ما در این سالن های ورزشی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی استان زنجان خوب است افزود: سرانه ورزشی ما ازبرنامه پنجم جلوتر است و این سرانه در مرحله کنونی 86 سانتی‌متر است ولی با توجه به اینکه دستگاه‌های دولتی آمارفضای ورزشی خود را ارائه نمی دهند سرانه ورزشی بیشتر از آمار موجود می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، تصریح کرد:سرانه ورزشی استان زنجان از سطح میانگین کشوری بالاتر است.

وی در ادامه تصریح کرد:حدود 330 هزار نفر از جمعیت استان را جوانان 15 تا 29 سال تشکیل می دهند که در این میان باید این اداره به ورزش جوانان بسیار توجه کند و در این میان 125 سمن ثبت شده در استان وجود دارد که 20 سمن از آنها فعال هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: اداره ورزش و جوانان یک نهاد فرهنگی است که در امر پیشگیری می تواند نقش بسزایی را ایفا کند و تحقق این امر مهم نیازمند اعتبارات در مباحث فرهنگی است.

حسینی گفت: استان زنجان در کشور بیشترین میزبانی مسابقات کشوری را دارد.

وی یاد آورشد: استان زنجان ظرفیت و استعداد خوب و بالایی را در حوزه ورزش دارد که باید از این استعدادها به نحو احسن استفاده کنیم و دغدغه های این حوزه را به حداقل برسانیم.


۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن