تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814228514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی از مردم هنوز کم‌آبی را جدی نگرفته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران: برخی از مردم هنوز کم‌آبی را جدی نگرفته‌اند خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برخی از مردم هنوز موضوع کم‌آبی و بحران آب را جدی نگرفته‌اند و به مصرف بی‌رویه خود برای شستشوی ماشین و حیاط و پر کردن استخر ادامه می‌دهند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 14:40



به‌ گزارش خبرگزاری پانا، محمد پرورش با بیان اینکه به‌دلیل جمعیت و مصرف زیاد، برنامه‌ریزی تامین آب تهران بسیار دشوار است، اظهار داشت: در هر سال 250 هزار مشترک جدید به جمع مصرف‌کنندگان آب تهران اضافه می‌شوند.
پرورش مصرف آب تهران در اوج مصرف تابستان را سه میلیون و 400 هزار مترمکعب در روز عنوان کرد و افزود: این یعنی معادل سه میلیارد و 400 میلیون بطری آب یک لیتری که رقم بسیار بزرگی است و مردم باید اهمیت این حجم مصرف را درک کنند.
وی با بیان اینکه 78 درصد مشترکان تهران زیر 20 مترمکعب در ماه مصرف می‌کنند، افزود: متاسفانه 28 درصد مشترکین تهران 45 درصد از آب این شهر را مصرف می‌کنند و قرار نیست در تهران کسانی 2.5 برابر الگو مصرف داشته باشند حتی اگر تمکن مالی این امر را نیز دارا باشند.
وی با اشاره به کاهش نگران‌کننده بارش‌ها در تهران، گفت: در سال‌ آبی جاری حجم بارش‌های تهران 240 میلی‌متر بوده درحالی که متوسط بارش در سال گذشته 320 میلی‌متر بوده است و کاهش 80 میلی‌متری بارش در یک سال یک چالش اساسی برای تامین آب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ابراز امیدواری کرد: با همراهی و مصرف بهینه مردم و همچنین با وارد مدار شدن طرح آب‌رسانی ماملو، پاییز امسال را بدون قطعی آب پشت سر بگذاریم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن