تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی از حوادث ناگوار در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برخی از حوادث ناگوار در خوزستان خبرگزاری پانا: بی احتیاطی نوجوان 12 ساله در رودخانه علی کله دزفول حادثه آفرین شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 13:33



 
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، حادثه در رودخانه دز در دزفول
بی احتیاطی نوجوان 12 ساله در رودخانه علی کله دزفول حادثه آفرین شد.
 یک نوجوان 12 ساله در اثر سقوط از ارتفاع از یک سکو در منطقه ساحلی علی کله دزفول دچار مصدومیت جدی شد که پس از اطلاع رسانی توسط مردم محلی به پایگاه امداد و نجات ساحلی حضرت بقیة الله الاعظم دزفول، توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.
گفتنی است با توجه به اسیب جدی این نوجوان، اقدامات کمک های اولیه توسط نجاتگران پایگاه ساحلی دز بر روی وی اعمال گردید.
 
تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با تانکر حمل سوخت
برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند به یک دستگاه تانکر حمل سوخت در محور اهواز - رامشیر حادثه ساز شد.
یکشنبه 24 شهریور ساعت 17 - به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه تانکر حمل سوخت در 8 کیلومتری جاده رامشیر - اهواز، 6 نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند دچار آسیب دیدگی شدند و توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رامهرمز و اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل گردیدند.
بر اساس این گزارش،  این حادثه 5 مصدوم زن و یک مصدوم مرد به جا گذاشت.
 
حادثه جاده ای در محور مسجدسلیمان - اهواز
واژگونی یک دستگاه خودرو ایسوزو در محور مسجدسلیمان - اهواز منجر به مصدومیت راننده آن شد.
سه شنبه 25 شهریور ساعت 06:00 - به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، یک دستگاه خودروی ایسوزو در محور مسجد سلیمان به سمت اهواز واژگون گردید و راننده آن را روانه بیمارستان کرد.
بر اساس این گزارش، راننده آسیب دیده خودرو توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری امام موسی کاظم(ع) شهرستان مسجد سلیمان به بیمارستان منتقل گردید.


تصادف جاده ای دو تریلر در جاده سربندر - شادگان
برخورد دو دستگاه تریلر اف اچ در محور سربندر - شادگان حادثه ساز شد.
سه شنبه 25 شهریور ساعت 00:45 - به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، برخورد دو دستگاه تریلر اف اچ با یکدیگر در محور سربندر - شادگان، رانندگان دو تریلر به شدت مصدوم شدند.
بر اساس این گزارش، این حادثه بر اثر بی احتیاطی دو راننده حادث شد که یک نفر از آسیب دیدگان توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری سربندر به بیمارستان منتقل گردید.
 
تصادف جاده ای در محور بهبهان - دهدشت
دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در محور بهبهان - دهدشت برخورد کردند.
دوشنبه 24 شهریور ساعت 21:51 - به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه پیکان وانت در 25 کیلومتری محور بهبهان - دهدشت برخورد و 7 نفر را روانه بیمارستان کرد.
بر اساس این گزارش، دو نفر از مصدومین توسط عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید محمود کاری شهرستان بهبهان به مرکز درمانی انتقال یافتند.
 
تصادف جاده ای در محور دارخوین - شادگان
در اثر برخورد یک دستگاه پراید با موتور سیکلت در محور دارخوین - شادگان، راننده موتورسیکلت به شدت مجروح شد.
دو شنبه 24 شهریور ساعت 21:50 - به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه پراید در محور دارخوین - شادگان روبروی روستای علی ابن الحسن، راننده موتور را روانه بیمارستان کرد.
بر اساس این گزارش، راننده آسیب دیده موتورسیکلت توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری امام حسن مجتبی(ع) دارخوین به بیمارستان منتقل گردید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن