تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814597163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام به کاظمین همچنان در حال بررسی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نظافتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد
اعزام به کاظمین همچنان در حال بررسی
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: برنامه ی اعزام زائران عتبات عالیات همچنان در حال بررسی است و به محض موافقت مقامات امنیتی 2 کشور در برنامه زیارتی زائران قرار خواهد گرفت.


 محسن نظافتی، مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز اعزام زائران عتبات عالیات از 4 مهر به صورت زمینی آغاز می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها از 2 مرز چزابه و مهران صورت می‌گیرد، افزود: برنامه‌ی اعزام زائران از مسیر زمینی شلمچه همچنان در حال بررسی است.
 
نظافتی همچنین اظهار داشت: برنامه‌ی سفر زائران عتبات عالیات به کاظمین همچنان در حال بررسی است و در صورت موافقت مقامات امنیتی دو کشور، سفر به کاظمین در برنامه‌ی زیارتی زائران قرار خواهد گرفت.
 
وی اعزام زائران با 200 دستگاه اتوبوس به کربلا و 150 دستگاه اتوبوس دیگر به نجف را ویژگی‌های دور جدید اعزام زائزان به عتبات برشمرد.
 
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در پیش ثبت نام این دور اعزام‌ها 50 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: ظرفیت کارون‌های روز عرفه تکمیل شده  است اما ثبت نام برای ظرفیت‌های خالی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن