تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانك شهر نقش بسزايي در توسعه شهرها دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۲۷ب.ظ)
رئيس دبيرخانه كلانشهرهاي كشور: بانك شهر نقش بسزايي در توسعه شهرها دارد رئيس دبيرخانه كلانشهرهاي كشور گفت: بانک شهر با ارائه بسته هاي ويژه به شهرداري ها مي تواند نقش بسزايي در راستاي توسعه شهرها داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس دبير خانه کلانشهرهاي کشور با بيان اين مطلب گفت: وجود بانك شهر يك مزيت براي شهرداري‌ها به شمار مي‌رود و اين بانک قطعاً ‌امتيازاتي را براي آنها فراهم مي‌آورد‌.
سيدعلي ميرنجاتي با اشاره به حجم وسيع عمليات عمراني در شهرداري هاي کلان‌شهرها، گفت: بر همين اساس موضوع تاسيس بانك ويژه شهرداري ها از سال70 آغاز شد كه با تلاش همكاران در شهرداري تهران، بانك شهر در سال87 با عنوان مؤسسه مالي و اعتباري راه اندازي و سپس تبديل به بانک شد.
ميرنجاتي با تأکيد بر اهميت اين موضوع خاطرنشان کرد‌: ارتباط بين بانک و شهرداري‌ها بايد دو سويه باشد و اين دو نهاد با تعامل و همكاري يكديگر را براي رسيدن به اهداف موردنظر سوق دهند.
وي ضمن قدرداني از نگاه ويژه مدير عامل بانک شهر به موضوعات مرتبط با اين حوزه افزود‌: اين بانک با ارائه بسته‌هاي ويژه به شهرداري‌ها مي‌تواند نقش بسزايي در راستاي توسعه شهرها بر عهده داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن