تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستند ايراني جزء شش فيلم برتر در جشنواره ABU شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۸ب.ظ)
مستند ايراني جزء شش فيلم برتر در جشنواره ABU شد مستند « لطفا با لبخند وارد شويد » از مجموعه « يك زندگي » از توليدات شبكه مستند سيما به مرحله نهايي جشنواره راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU PRIZES) راه پيدا كرد و جزء شش فيلم برتر اين جشنواره شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد ظهيري تهيه كننده اين مستند ضمن اعلام اين خبر افزود: اين فيلم به كارگرداني رضا عباسي و تهيه كنندگي جواد ظهيري، در بخش «مستند اجتماعي» از مسابقه ملي هفتمين دوره جشنواره بين المللي سينما حقيقت نيز حضوري موفق داشت.
اين مستند اجتماعي شهري، درباره راننده تاكسي در تهران است كه با خود عهد بسته از مردم لبخند بگيرد. او 46 سال است كه اين رويه زندگي‌اش در شهر شلوغ تهران است.
روايتگر اين مستند «ابراهيم دهباشي» است، راننده تاكسي كه تنها دغدغه‌اش شاد كردن مردم است حتي با آوردن يك لبخند ساده بر چهره‌هايشان؛ مسافراني كه علاقه دارند برايش در دفترش بنويسند اين كار را انجام مي‌دهند و او يك ميليون امضاء از مسافرانش تاكنون جمع آوري كرده است. اما تمام اين شادي‌هاي ابراهيم ده‌باشي براي پنهان كردن غم بزرگي است كه در زندگي اش دارد.
طراح و كارگردان اين مستند رضا عباسي، تصويربردار امير جوزداني، صدابردار و صداگذار نيما اكبريان و تهيه كننده آن جواد ظهيري است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن