تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804003315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره فیلم های ایرانی در صربستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری جشنواره فیلم های ایرانی در صربستان بلگراد- ایرنا- فیلمساز و کارگردان برجسته صرب که در اغلب جشنواره های مستند جهانی به عنوان داور جشنواره های فیلم فعال است در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در بلگراد طرح برگزاری جشنواره فیلم های مستند ایرانی در صربستان را تشریح کرد.


به گزارش ایرنا، ولادیمیر پروویچ روز جمعه در دیدار با محمود شالویی با تاکید بر علاقمندی شهروندان صربستان به فیلم های ایرانی، گفت: با حمایت برخی از نهادهای ذیربط در امر فیلم سازی در صربستان و همچنین با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در بلگراد درصدد برگزاری جشنواره فیلم های مستند ایرانی در بلگراد هستیم.
وی با بیان اینکه به مبادی مرتبط در حوزه سینمای مستند و تجربی ایران، جشنواره ثابت و مبتنی بر تقویم زمانی منظم که همه ساله در زمستان برای مدت سه روز پیش بینی می شود را در بلگراد برگزار خواهیم کرد که مانند سال های گذشته با استقبال کم نظیر مردم صربستان رو به رو می شود.
پروویچ در ادامه افزود: تا کنون بیش از سه سفر به ایران داشته ام و در همه این سفرها به عنوان داور در جشنواره های فیلم حضور یافته ام که بدون تردید مهمترین دستاورد من از این سفرها آشنایی هرچه بیشتر با فرهنگ و تمدن منحصر بفرد و دوستی با مردمان مهربان و سرشار از محبتی است که نظایر آن را در جای دیگر ندیده ام.
وی که در آینده نزدیک بعنوان عضو هیأت داوران در جشنواره فیلم "رشد" در تهران عازم ایران است، گفت: اطمینان دارم که از این سفر هم مانند سفرهای پیشین خاطراتی شیرین را به کشورم ارمغان خواهم آورد.
محمود شالویی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلگراد هم در این ملاقات ضمن استقبال از پیشنهاد این هنرمند با تجربه صربستانی و تشکر از نگاه واقع بینانه و محبت آمیز وی نسبت به فرهنگ و تمدن و از همه مهمتر مهربانی و مهمان نوازی ملت بزرگ ایران، گفت: فرهنگ غنی ایران ریشه در اعماق تاریخ دارد و با حکمت و معرفت و محبت و مودت پیوندی مستحکم برقرار کرده است.
وی افزود: از همین روست که از طریق آشنایی با فرهنگ درخشان کشورمان می توان به روحیات ملتی پی برد که همواره به مهرورزی و نوع دوستی اهتمام می نمایند و در میان جوامع بشری با همین ویژگی های ممتاز شناخته می شوند.
رایزن فرهنگی کشورمان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مراکز هنری و فرهنگی صربستان هرچه زودتر بسترهای لازم برای برپایی جشنواره مستند ایرانی در صربستان مهیا شود و در همین رابطه کوشش های فراوان برای تحقق این پیشنهاد بعمل آید.
خاطر نشان می شود که هر ساله به مناسبت های مختلف چندین جشنواره از فیلم های ایرانی با همیت رایزنی فرهنگی کشورمان و مراکر فرهنگی، هنری و سینمایی صربستان در نقاط مختلف این کشور از جمله شهرهای بلگراد و نووی ساد برگزار می شود.
اروپا**4**436** 3404


21/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن