تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799047063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران و 31 استان برای بزرگ ترین جشنواره سینمای انقلاب و دفاع مقدس آماده می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تهران و 31 استان برای بزرگ ترین جشنواره سینمای انقلاب و دفاع مقدس آماده می شوند
تالار وحدت، مجموعه سینمایی فلسطین با سه سالن سینمایی، مجموعه عصر جدید با سه سالن سینمایی و پردیس ملت برای میزبانی و اجرای برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت آماده می شوند.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ تالار وحدت، مجموعه سینمایی فلسطین با سه سالن سینمایی، مجموعه عصر جدید با سه سالن سینمایی و پردیس ملت برای میزبانی و اجرای برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت آماده می شوند این در حالی است که علاوه بر این مجموعه ها، در تهران تالار اجتماعات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه هنر و هتل لاله برای میزبانی از نخستین همایش علمی سینمای مقاومت و دومین کنفرانس بین المللی افق نو که قرار است دو روز بعد از برگزاری جشنواره در تهران صورت گیرد مهیا می شوند.
 
 اعلام کرد: جشنواره فیلم مقاومت در این دوره با شعار «جشنواره فیلم مقاومت برای همه مردم کشور»در ستاد مرکزی کلید خورد و همین امر باعث شده است که تاکنون حدود 2600 نقطه در31 استان کشور به جمع اکران‌کنندگان فیلم‌های این رویداد فرهنگی –  سینمایی پیوسته‌اند.
 
300 کانون بسیج هنرمندان، بیش از 200 پارک، مسجد و فرهنگسرا مانند پارک لاله، پارک پامچال، پارک بسیج، بوستان بهمن، مسجد امام علی‌النقی (ع)، مسجد جابری، فرهنگسرای خاوران، فرهنگسرای اخلاق، فرهنگسرای بهمن و همچنین پارک‌ها و مساجد در خراسان شمالی و رضوی، کازرون، هرمزگان، اصفهان و... تعدادی از مدارس در استان‌های مختلف برای دانش‌آموزان: دبیرستان نخبگان دانش تهران، دبیرستان ابوریحان تهران، خوابگاه دانشجویان صدا و سیما و...، مکان‌های تاریخی – فرهنگی مانند موزه رییسعلی دلواری بوشهر، بیش از 500 مرکز آموزش عالی برای دانشجویان که از مهمترین اهداف جشنواره هستند: مانند دانشگاه تهران، دانشگاه شیراز، دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید بهشتی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه بوعلی همدان، دانشگاه بین‌المللی قزوین، دانشگاه بندرعباس، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه اصفهان، دانشگاه عسلویه، دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران، دانشگاه زنجان، دانشگاه دولتی، آزاد و علوم پزشکی قم، دانشگاه کرمانشاه و...، بیش از 600 حوزه علمیه: مدرسه فیضیه قم، مدرسه معصومیه قم، حوزه علمیه حقانی، مدرسه شهیدین، مدرسه جامعه‌الزهرا (س)، مدرسه صدوق و... پنج زندان استان خراسان رضوی: در زندان‌های مرکزی مشهد، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور و کاشمر، بنادر شمالی و جنوبی کشور: بندر خمیر، بندر انزلی، بندر بوشهر، بندر عباس، بندر لنگه، بندر چابهار، بندر کنگان، بندر دیر، بندر گناوه، بندر جاسک و بندر دیلم، چالوس و...، نقاط محروم و مرزی کشور مانند: لیچک، لنده، بشاگر، كهنوج، فهرج، امبرآباد، قلعه گنج، ريگان، رودبار جنوب، فارياب، لوجلی، راز و جرگلان، بام و صفی‌آباد، مانه و سملقان، جاجرم، سرداب و سرانی، گرمه، درق، رباط، گیفان و...، آخرین نقاط چهار گوشه کشور: سرخس، گواتر، بورالان و و جزیره مینو و جزایر خلیج فارس: جزیره کیش و قشم و ... از نقاط برگزاری این جشنواره در سطح کشور هستند.
 
روابط عمومی جشنواره مقاومت همچنین، خبرداد: علاوه بر برگزاری جشنواره در نقاط مختلف سطح کشور، این دوره جشنواره در هشت کشور جهان شامل: سوریه، روسیه، هند، فلسطین(غزه)، ترکیه، گرجستان، لبنان و قزاقستان هم برگزار می‌شود.


انتهای پیام /اس







تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن