تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروجی آموزش پرورش در جامعه مطلوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
خروجی آموزش پرورش در جامعه مطلوب نیست
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه باید خروجی‌ها از آموزش و پرورش راضی کننده باشد گفت: با توجه به اینکه از بخش پرورش غافل شدیم، هنوز نه آموزش‌ و پرورش، نه اولیا و نه دولت از خروجی مدارس راضی نیستند.



به گزارش خبرنگار  مهر، حچت الاسلام علی خاتمی شامگاه پنج شنبه در جمع فرهنگیان ناحیه 2 زنجان اظهار داشت: جامعه از تربیت دانش آموزان و منش آنان گله مند است.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان امری مهم و حساس است، تاکید کرد: امر آموزش در مدارس بسیار حائز اهمیت است اما این امر نباید موجب شود در پرورش دانش آموزان عقب نشینی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه نباید توجه به یک بخش توجه به بخش دیگر را مورد غفلت قرار دهد، خاطر نشان کرد: باید فرهنگیان بتوانند در مسیری یکنواخت بحث آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مشکل رکن آموزش و پرورش باید ارزیابی شود، تاکید کرد: دولت بیشترین بودجه خود را صرف آموزش و پرورش می کند اما متاسفانه کمترین رضایت دراین زمینه وجود دارد که ما نباید به فکر پیدا کردن مقصر در سال‌های گذشته باشیم چرا که این موضوع مشکلی را حل نخواهد کرد،با برنامه ریزی مدرن سد مشکلات را کنار بگذاریم.

حجت الاسلام خاتمی با انتقاد از اینکه به امر دینداری دانش‌آموزان توجه بیشتری نمی شود، خاطر نشان کرد:این موضوع باید دغدغه فرهنگیان در مدارس قرار بگیرد تا در امر پرورش به نتیجه مطلوب دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به سابقه فرهنگی معلمان عنوان کرد: این افراد باید به مباحث اخلاقی و اعتقادی دانش‌آموزان توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به پیشرفت‌های علمی دنیا در عرصه‌های مختلف علمی اظهار کرد: ایران در امر پرورش از دنیا عقب افتاده است که باید بر سرعت خود بیفزاییم تا در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،  امانتداران جامعه را فرهنگیان را دانست و ابرازکرد:فرهنگیان امانتداران سرمایه انسانی هستند و امانت  یک نسل دردست آموزش دهندگان  است.

حجت الاسلام  خاتمی به ارزیابی استعدادها که ازمهمترین اقدام معلمان است اشاره کرد و گفت: هر معلمی در محدوده توان خود،درراستای شکوفایی استعدادها باید گام بردارند.
 


۱۳۹۳/۶/۲۸ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن