تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بين خروجي هاي آموزش و پرورش و صندلي هاي دانشگاه ها تناسبي وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۱ب.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: بين خروجي هاي آموزش و پرورش و صندلي هاي دانشگاه ها تناسبي وجود ندارد مدير کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بين خروجي هاي آموزش و پرورش و صندلي هاي دانشگاه ها تناسبي وجود ندارد، بنابراين شانس قبولي براي دانش آموزان استان در مقايسه با ساير استان ها به شدت کاهش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، سليمان محبي، سخنران اولين نشست سرپرستان سالن هاي ورزشي استان بود که در قالب يک دوره ضمن خدمت در محل مجتمع ورزشي وحدت کرمانشاه گرد آمده بودند.
محبي با برشمردن اهميت درس تربيت بدني و تأثير آن بر روح و جسم دانش آموزان گفت: يکي از فرصت هاي ارزشمند فرا روي آموزش و پرورش، استفاده از ورزش است که مي تواند دانش آموزان را با آرمان ها و اهداف نظام تعليم و تربيت همسو نمايد.
وي افزود: يکي از عوامل تقويت روابط ملل، ورزش است؛ زيرا از اين طريق، آرمان هاي فرهنگي کشورها صادر مي شود، بنابراين فرصتي استراتژيک در اختيار نظام و انقلاب است تا بتوانيم آرمان هاي متعالي خود را صادر کنيم.
مدير کل آموزش و پرورش استان در خصوص هوش و استعداد دانش آموزان کرمانشاهي گفت: خوشبختانه، استيل و فيزيک بدني ساکنين اين خطه از ميهن، براي ورزش و قهرماني متناسب است، بنابراين بايد براي اين نسل برنامه ريزي داشته باشيم تا استعدادهاي شگرف دانش آموزان آشکار گردد.
محبي در خصوص قبول شدگان کنکور سراسري و تعداد پذيرفته شدگان کرمانشاهي، با انتقاد از کمبود شديد امکانات و فضا براي دانش آموزان استان گفت: استعداد دانش آموزان ما خوب است، تلاش ها خوب است و معلمين با همه توان کار مي کنند، اما؛ بين خروجي هاي آموزش و پرورش و صندلي هاي دانشگاه ها، تناسبي وجود ندارد، بنابراين شانس قبولي براي دانش آموزان استان در مقايسه با ساير استان ها به شدت کاهش يافته است.
مدير کل آموزش و پرورش استان در خصوص آمادگي آموزش و پرورش براي آغاز سال تحصيلي، به ساماندهي نيروها و امکانات براي استقبال از اول مهر اشاره نمود و افزود: تمامي مدارس ما در اول مهر با آمادگي لازم به روي دانش آموزان عزيز باز مي باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن