تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدامات اساسی در زمینه دفاع مقدس نیازمند عزم همه جانبه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اقدامات اساسی در زمینه دفاع مقدس نیازمند عزم همه جانبه است گرگان - ایرنا - مشاور عالی رییس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: کار و اقدام اساسی در زمینه دفاع مقدس برای ماندگاری و اثربخش بودن نیازمند عزم همه جانبه است.


به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار "سیدمحمد باقرزاده" روز پنجشنبه در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی گلستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کارهای اساسی در زمینه دفاع مقدس باید در واقع عمیق بوده، ماندگاری داشته و اثر بخش باشد.
فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید امروز بدانیم در مساله و فلسفه فرهنگ ایثار و شهادت کجای کار و راه هستیم و در این زمینه تدبیر صورت گیرد، افزود: تدبیر با فکر کردن متفاوت است و فکر کردن یکی از زمینه های تدبیر و تدبر است.
سردار باقرزاده ادامه داد: باید فرهنگ سازی در خصوص از خودگذشتگی، ایثار و شهادت، خوبی ها و فداکاری ها در جامعه نهادینه شده و تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: عاشورا در واقع فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و بر این اساس، دفاع مقدس کشور ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
رییس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز اگر همه ما و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مومن حقیقی به معارف دفاع مقدس باشیم، همه موارد در جامعه حل خواهد شد و روحیه بی اعتمادی برکنار و جای آن را اعتماد به نفس، اشتیاق به همکاری و حماسه بودن خواهد گرفت و در واقع شور توام با شعور خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کارهای سطحی در مساله دفاع مقدس، زودگذر و کوتاه مدت است، بیان کرد: نخستین گام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نداشتن ترس از مرگ و شهادت و القای این مساله در دل دشمن است.
سردار باقرزاده یادآور شد: شجاعت و صلابت نیروهای حزب الله در سوریه و لبنان باعث شده تا داعش و رژیم صهیونیستی در دل خود ترس و وحشت داشته باشند و همین مساله در واقع زمینه ساز شکست های آنان بوده است.
به گفته باقرزاده، شجاعت و نفی ترس، امروز باید در جامعه باشد تا جلوه ها و حرکت های اصولی و مبنایی انجام شود.
مشاو عالی رییس کل ستاد نیروهای مسلح همچنین با اشاره به ایجاد پارک موزه های دفاع مقدس در کشور گفت: این مساله از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید و پیگیری شده که در هر منطقه و استان یکی از عملیات دفاع مقدس طراحی و ساخته شود.
وی اضافه کرد: این پارک موزه در قالب عملیات کربلای 4 با توجه به وجود جنگل در نهارخوران گرگان در گلستان لحاظ شده است و اکنون در حال ساخت می باشد که در این زمینه مسوولان ارشد استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
سردار باقرزاده افزود: اگر بخواهیم فرهنگ مردم و جامعه اصلاح شود، باید کارهای زیربنایی و ماندگار از جمله ساخت این پارک موزه ها انجام گیرد و از بهترین فناوری، هنر و تکنیک نیز در آن استفاده شود.
مشاو عالی رییس کل ستاد نیروهای مسلح ادامه داد: به واسطه فرهنگ عاشورایی می توان فرهنگ قرآنی را در جامعه حاکم و سپس فرهنگ را اصلاح کرد.
591/7467/601


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن