تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804912657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس و دانشگاه ها بهترین فضا برای تبیین ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدارس و دانشگاه ها بهترین فضا برای تبیین ولایت است ملایر-ایرنا-معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: مدارس و دانشگاه ها بهترین فضا برای تبیین و تبلیغ ابعاد مختلف ولایت و ولایت شناسی با بیان احادیث و روایت هایی از ائمه اطهار(ع) است.


به گزارش ایرنا "محمدقاسم عبدلی" روز پنجشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملایر افزود: استفاده از احادیث ائمه اطهار(ع) بهترین راهکار برای تبلیغ ولایت است و هم اکنون بهترین بستر در فضاهای آموزشی مهیا است.
وی اظهار داشت: جریان ولایت امروز یک جریان زلال و مستمر است که می توان از دهه ولایت برای بیان پیام غدیر و تبلیغ ولایت فقیه استفاده کرد.
وی ولایت را پایه و ستون نظام اسلامی دانست و افزود: نسل جوان امروز نیازمندترین قشر جامعه با موضوع ولایت است که در هفته ولایت باید با برگزاری برنامه های خاص و ویژه، به زبان ساده و روان بحث ولایت و ولایت شناسی را برای آنها تبلیغ و بیان کرد.
عبدلی با بیان اینکه دفاع مقدس بهترین نماد ولایت و لایت پذیری است، بیان داشت: هزینه ولایت، جان دادن است که رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، تنها گفتمانشان ولایت و روایت احادیث و ذکر آیه های قرآنی بود و تا کسب پیروزی همراه با ولایت پیش رفته و جان خود را فدا کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده نیاز بشریت در ولایت فقیه نهفته است، باید ولایت را بر اساس عقل، ایمان و بکارگیری در رفتارهایمان دنبال کنیم.
معاون فرماندار ویژه ملایر بر لزوم بیان موضوع ولایت با استدلال قوی و منطقی تاکید کرد و افزود: در بیان ولایت نباید جبهه دفاعی داشته باشیم، جبهه ما آموزشی، فرهنگی و منطقی است و ولایت را برای مصون نگه داشتن مردم و جامعه از بدی ها و زشتی ها می خواهیم.
عبدلی روحانیون را اولین سنگر ولایت دانست و تاکید کرد: در هفته ولایت باید همایش های ولایت در سطح شهرستان برگزار و اساتید و سخنرانان با اطلاع رسانی های مناسب از احادیث و آیه های قرآنی روایت کنند.
وی همچنین خواستار برگزاری نشست هایی با موضوع ولایت، دفاع از اصل ولایت، کرسی های آزاد اندیشی و گفتمان های دینی در سطح دانشگاه ها و مدارس شهرستان در دهه ولایت شد و گفت: سایر ادارات نیز باید برنامه ها و مراسم های ویژه ای در خصوص ولایت برگزار کنند.
وی اضافه کرد: در هفته ولایت مسابقه ای با طرح سوالاتی در خصوص غدیر و ولایت طراحی و در بین دانش آموزان مدارس سطح شهرستان توزیع خواهد شد که نیاز است آموزش و پرورش اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورد.
عبدلی برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، همایش پیاده روی با حضور جمع کثیری از سادات، همایش بزرگ ولایت و نشست با اساتید دانشگاه ها در هفته ولایت را از دیگر برنامه ها برشمرد.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/576


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن