تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798997166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئله آب مهمترین محور موضوعی مطبوعات استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسئله آب مهمترین محور موضوعی مطبوعات استان اصفهان اصفهان- ایرنا- مسئله آب ، باروری ابرها و بارش های پاییزی روز همچنان به عنوان مهمترین محور موضوعی روز پنجشنبه مورد توجه مطبوعات محلی استان اصفهان قرار گرفت


*** نسل فردا
روزنامه نسل فردا در صفحه نخست خود به مذاکرات ایران و تاجیکستان برای واردات آب اشاره و به نقل از وزیر نیرو خبر داده است که در سفر اخیر مقامات ایرانی به تاجیکستان، این مساله مورد بررسی قرار گرفته و در دست مطالعه است.
همچنین در این خبر به نقل از وزیر نیرو آمده است: در هیات دولت مقرر شد آب مشترکین پر مصرف به صورت موقت قطع شود و در ادامه تجهیزاتی نصب شود که اجازه ندهند بیش از حد مقرر آب مصرف شود.
حمید چیت چیان افزود: برای پله های مصرف بالا، قیمت آب افزایش می یابد تا کسانی که اسراف می کنند بدلیل انگیزه اقتصادی، خود را محدود کنند.
همچنین در صفحه نخست روزنامه نسل فردا تیترهای دیگری مانند «توزیع مرحله جدید سبد کالا کلید خورد»، «به مناسبت تولد شهریار، روز شعر و ادب پارسی»، «با پس لرزه های کنکور چه کنیم»، «احمد بیگدلی درگذشت»، «آیا کودکانمان برای مدرسه رفتن آماده هستند» و «نبرد قرمزهای ضد دایی» به چشم می خورد.

*** اصفهان امروز
روزنامه اصفهان امروز در صفحه نخست امروز پنجشنبه به خبرهای بد از آینده خشکسالی اشاره کرده و نوشته است : بارورسازی ابرها در اصفهان جواب نمی دهد.
در این مطلب به نقل از کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان آمده است : بارورسازی ابر در این استان به دلیل شرایط کاهش رطوبت، جوابگو و مفید نیست.
افتتاح نخستین خانه بیداری اسلامی کشور در اصفهان و استیضاح وزیر نیرو در هفته آینده از دیگر تیترهای صفحه نخست اصفهان امروز است.

*** اصفهان زیبا
اصفهان زیبا نیز در صفحه نخست خود به موضوع بارش های پاییزی اشاره و به نقل از هواشناسی استان اصفهان خبرداده که پاییز امسال بارش های خوبی را شاهد خواهیم بود.
در این مطلب با اشاره به نشست خبری مدیر کل هواشناسی استان اصفهان آمده است: امسال در فصل پاییز آغاز بارش ها را از آبان خواهیم داشت.
رئیس اداره پیش بینی و بارش هواشناسی استان اصفهان گفته است: آبان و آذر امسال بارش های خوبی را شاهد خواهیم بود که نسبت به سال گذشته به لحاظ زمانی، بارش ها زودتر آغاز می شود.
هرچند به گفته حاج بابایی، بارش های پیش رو در نیمه دو سال به هیچ وجه جبران کننده آسیب های خشکسالی سال های اخبر نیست و به اصطلاح بارش های پیش رو معجزه نمی کند چراکه استان دچار خشکسالی هیدرولوژیکی است و سفره های زیرزمینی آب به شدت آسیب دیده اند.
«انضباط آبی در حوزه زاینده رود حلال مشکلات است»، «سریال رکود بازار مسکن ادامه دارد»، «شاداب سازی مدارس با احیای پروژه مهر استان» و «معاون حزب الله لبنان به اصفهان می آید» از دیگر اخباری است که اصفهان زیبا در صفحه نخست روزنامه خود به آن اشاره کرده است.

*** زاینده رود
روزنامه زاینده رود نیز در تیتر اصلی خود به موضوع اخذ مجوز تونل گلاب از وزارت نیرو اشاره و تاکید کرده است که بحران آب جدی است و مردم صرفه جویی کنند.
همچنین در این روزنامه به نقل از استاندار اصفهان به موضوع خروج سرمایه گذاران و ورود مهاجران اشاره و این دو، عامل افزایش بیکاری در استان معرفی شده است.
روزنامه زاینده رود نیز در مطالب اصلی امروز خود به موضوع بارش های زمستانی اشاره و عنوان کرده است که این بارش ها لب خشک اصفهان را تر نمی کند.
همچنین در این روزنامه آمده است که اصفهان در مهر میزبان رئیس جمهور می شود.
«کارد به استخوان دامداران رسیده است» و «فاصله خانواده های ایرانی از هویت شعر و ادبیات فارسی» نیز از دیگر مطالب امروز زاینده رود است.

*** نصف جهان
روزنامه نصف جهان نیز تیتر اصلی امروز خود را به نشست خبری مسئولان هواشناسی استان اصفهان اختصاص داده وبارور کردن ابرها در اصفهان را عقلانی نداسته است .
این روزنامه همچنین در مطالب خود به جاری شدن زاینده رود در پاییز امسال، به فروش رفتن لوازم التحریرهای ایرانی با قیمت های قبلی و در انتظار بودن ساخت سالن تاتر شهر اصفهان برای مجوز شهرداری اشاره کرده است.
گ/7148 / 556


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن