تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798961813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداران مسوول معرفي واحدهاي مشکل دار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۸:۳۱ب.ظ)
رييس کل بانک مرکزي خبر داد: استانداران مسوول معرفي واحدهاي مشکل دار شدند رييس کل بانک مرکزي اظهار داشت: در سفرهاي استاني رئيس جمهور، استانداران مسوول تهيه ليستي از واحدهايي شدند که به دليل نداشتن سرمايه در گردش فعاليت آنها متوقف شده است.
به گزارش خبرنگار موج، ولي اله سيف رئيس کل بانک مرکزي با اعلام اين مطلب گفت: استانداران مسوول شناسايي واحدهاي توليدي شده اند که فعاليت آنها به دليل نداشتن سرمايه در گردش متوقف شده است.
وي افزود: بايد استانداران اين واحدها را به ما معرفي کنند و ما پس از انجام کار کارشناسي و تشخيص امکان ادامه فعاليت پس از تامين منابع مالي براي اين واحدها سرمايه در گردش لازم را تامين کنيم.
رئيس کل بانک مرکزي با تاکيد بر ضرورت تامين منابع مالي مورد نياز واحدهاي اقتصادي اذعان داشت: نظام مالي ايران عمدتا بانک محور بوده و همواره خلا بازار سرمايه در اين ميان مشهود بوده است اما طي سنوات گذشته اقداماتي براي رفع اين خلا ها صورت گرفته تا بازار سرمايه در تامين منابع مالي نقش واقعي خود را به عهده بگيرد.
رئيس کل بانک مرکزي با بيان اين مطلب که تامين منابع مالي بنگاه هاي کوچک و متوسط بايد از سوي بانک ها انجام شود تصريح کرد: بنگاه هاي بزرگ توانايي شناسايي ريسک را داشته و اهل بازي با بازار سرمايه هستند و مي توانند ريسک ها را شناسايي و ارزيابي کنند بنابراين بايد تامين منابع مالي بنگاه هاي بزرگ از سوي بازار سرمايه انجام شود.
وي با بيان اين مطلب که حجم کل تسهيلات نظام بانکي 236 هزار ميليارد تومان بوده است خاطرنشان کرد: ما به دنبال اين هستيم که ديگر از تسهيلات تکليفي خبري نباشد و بخش تسعير و وصول مطالبات بانک ها به صورت جدي پيگيري شود.
رئيس کل بانک مرکزي با بيان اين مطلب که در سال 93 تامين منابع مالي براي طرح هاي جديد در نظام بانکي ممنوع شده است، متذکر شد: اولويت ما تامين منابع مالي براي طرح هايي است که 10 تا 15 درصد آنها تا نهايي شدن باقي مانده است زيرا سعي داريم از منابع موجود به بهترين شکل استفاده کنيم.
سيف با بيان اين مطلب که استاندارد اصول حاکميت شرکتي در بنگاه هاي ما رعايت نمي شود، گفت: ما بايد به سمتي حرکت کنيم که اين استاندارد در بنگاه هاي ما الزامي باشد تا زماني که شخصيت حقوقي مي خواهد مورد اعتماد عمومي قرار بگيرد از اين اعتماد برخوردار شود نه اينکه اصول حاکميتي شرکتي ما بر روي کاغذ باشد و همه اتفاقات روي کاغذ بيفتد و بعد مشخص شود که چه سوء استفاده هايي رخ داده است.
سيف با بيان اين مطلب که 140 هزار ميليارد تومان صرف سرمايه هاي جديد مي شود ابراز داشت: افرادي که به دنبال اجراي پروژه هاي جديد و دستيابي به منابع مالي خاص براي انجام پروژه هاي جديد هستند بايد از بازار سرمايه استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن