تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820345484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری تنگاتنگ استانداران در حل مشکلات جوانان کشور تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش و جوانان: همکاری تنگاتنگ استانداران در حل مشکلات جوانان کشور تاثیرگذار است ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: همکاری تنگاتنگ استانداران در سراسر کشور می تواند در حل مشکلات جوانان، تاثیرگذار باشد.


محمود گلزاری روز چهارشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی افزود: تعامل خوب و تنگاتنگ استانداران سراسر کشور در حوزه جوانان و توجه به مسائل و مشکلات آنان می تواند وزارت ورزش و جوانان را نیز در پیشبرد اهداف خود یاری دهد.
وی از برگزاری برنامه های هفته ازدواج از چهارم تا دهم مهر ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: این برنامه ها می تواند گامی موثر در ایجاد شور و نشاط اجتماعی به ویژه در بین قشر جوان جامعه بوده و موجب تشویق و ترغیب فعالان و خیران در امر تامین شرایط مناسب برای ازدواج و اشتغال جوانان شود.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند نیازهای 25 میلیون جوان کشور را پاسخ دهد و در این راستا استفاده از تمامی امکانات دستگاهها و ارگانهای مرتبط با امور جوانان باید به صورت بهینه و برنامه ریزی شده در اختیار گرفته شود.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: تحکیم بنیان خانواده در این استان به دلیل برخی سنت ها و آداب و رسوم رایج و مذهبی که وجود دارد بسیار پربارتر و قابل لمس تر است و این امر باعث شده آمار طلاق و از هم پاشیدگی کانون خانواده در این استان بسیار کمتر از آمار کشوری باشد.
وی افزود: تاکنون کار کارشناسی و مطالعات دقیقی در زمینه میزان طلاق و ازدواج در استان انجام شده است ولی مهمترین علل طلاق در جوامع امروزی را می توان وجود برخی ظاهر بینی های ناشی از تهاجم فرهنگی بیگانه دانست.
وی ادامه داد: بالا بودن آمار بیکاری، عدم ثبات شغلی و وجود مشکلات متعدد در امر ازدواج و مسکن موجب شده شاهد بالا رفتن سن ازدواج و بی میلی جوانان در امر ازدواج باشیم که این امر با مشارکت دولت و ملت در راستای ایجاد امید به زندگی در بین جوانان می تواند بهبود یابد.
معاون وزیر ورزش و جوانان امروز برای بررسی وضعیت حوزه جوانان آذربایجان غربی میهمان این استان است.
7126/8136


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن