تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنوان های هفته نامه نسیم ومهتاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عنوان های هفته نامه نسیم ومهتاب اراک - ایرنا - مسکن مهر مهاجران چالشی برای متقاضیان، اراک فاقد امکانات تفریحی وگردشگری، اولین همایش پیاده روی خانوادگی درشهر زاویه، معرفی برترین های جشنواره تئاتر استان ازعنوان های درشت هفته نامه های نسیم و مهتاب استان مرکزی است.


هفته نامه نسیم عنوان درشت صفحه اول شماره 57 خود را به موضوع " فقدان امکانات تفریحی و گردشگری در شهر صنعتی اراک" اختصاص داه " و به نقل از استاندارمرکزی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر اراک نوشته است: حضور شهروندان در مناطق تفریحی خارج از شهر بیانگر کمبودهایی است که تاکنون از سوی مدیران و مسوولان اجرایی مغفول مانده است.
" محمدحسین مقیمی " ادامه داده است: حضور سرمایه گذران به سبب کسب درآمد و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها ازمنافعی است که سرمایه گذار برای دستگاههای متقاضی به همراه دارد.
هفته نامه نسیم افزود: حضور فعال سرمایه گذاران نیازمند عزم جدی، برخورد صحیح ،همکاری قاطعانه و قانونی دستگاههای مرتبط است چرا که برخورد غیرحرفه ای با سرمایه گذاران آنان را از سرمایه گذاری منصرف و از شهر فراری می دهد.
"دستگیری 30 سارق سابقه دار استان مرکزی" از دیگر عنوان های هفته نامه نسیم به نقل از رییس پلیس آگاهی استان مرکزی است.
رضا احمدی گفت: ماموران در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به سرقت؛ موفق به شناسایی 30 سارق سابقه دار شدند.
"تصویب 12طرح تولیدی، خدماتی ورفاهی در کارگروه راه وشهرسازی، استان مرکزی ، معرفی برترین های جشنواره تئاتر استان، خواب آلودگی رانندگان هفت نفر را به خواب ابدی برد" از مهمترین عنوان های نشریه هفتگی نسیم است.
هفته نامه نسیم با مشی سیاسی ، اجتماعی و ورزشی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی" حمیدرضا بادکوبه هزاوه " در چهار صفحه سیاه وسفید و رنگی منتشر می شود.

***"مصرف سالانه 410 میلیارد ریال انواع دارو در کشور" عنوان برتر هفته نامه مهتاب در شماره 368 به نقل از رییس سندیکای صاحبان صنایع دارویی انسانی ایران است.
"محمود نجفی" افزوده است: میانگین تولید داخلی این میزان دارو به لحاظ مواد اولیه افزون بر 55 درصد است.
هفته نامه مهتاب نوشته است: از حدود دو هزار قلمم دارو که در فهرست دارویی کشور شامل قرص،شربت، ویال، سرم و کپسول درج شده و تجویز می شود بیش ازدوسوم آن ساخت داخل است.
"نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در پنج شهر استان مرکزی برپا می شود" یکی دیگر از عنوان های هفته نامه مهتاب است.
معاون توسعه داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی آورده است: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار کیف، کفش و پوشاک با توجه به افزایش تقاضاها، سازمان صنعت و معدن با همکاری سایر دستگاههای ذیربط اقدام به برپایی نمایشگاه و فروش فوق العاده در شهرهای استان کرده است.
"خادمی که به عشق امام رضا(ع) 69 سال مرخصی نرفت، انتخاب مدیران کنترل کیفیت صنایع استان مرکزی برگزار شد، دانش آموزان استثنایی استان در مسابقات ورزشی کشور درخشیدند و مدیریت شهری و توسعه فرهنگی کلانشهر اراک " از دیگر عنوان های هفته نامه مهتاب است.
هفته نامه مهتاب با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی "علی محمدی " در 12 صحفه رنگی ودر استان مرکزی منتشر می شود.ک/1
2482/559


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن