تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران برای کسب میزبانی مسابقات زیر 22 سال آسیا تلاش می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه الرایه قطر: ایران برای کسب میزبانی مسابقات زیر 22 سال آسیا تلاش می کند اصفهان - ایرنا - روزنامه الرایه قطر نوشت : ایران برای کسب میزبانی مسابقات زیر 22 سال آسیا همراه با کشورهای قطر ، عربستان سعودی و ازبکستان تلاش می کند.


به گزارش ایرنا، این روزنامه روز چهارشنبه نوشت: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بررسی امکانات قطر برای میزبانی این مسابقات روز گذشته وارد دوحه شدند امروز از هتل ها و ورزشگاههای معرفی شده برای برگزاری این رقابت ها از جمله لخویا دیدن می کنند.
براساس این گزارش، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته با حضور در باشگاههای السد، القطروالعربی همچنین مرکزپزشکی اسپایر، امکانات ورزشی این مراکز را مورد بررسی قرار دادند.
به نوشته الرایه قطر، یکی ازشروط میزبانی مسابقات زیر22سال آسیا این است که میزبان، برگزاری رقابت های یکی از گروه های مقدماتی این مسابقات را نیز برعهده بگیرد.
بر اساس این گزارش، میزبان این مسابقات بدون برگزاری مسابقات انتخابی به صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات زیر 22 سال آسیا راه می یابد.
کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در نشست خود که در ماه نوامبر در فیلیپین برگزار می کند، میزبان مسابقات زیر 22 سال آسیا را انتخاب و معرفی کند.
مرحله نهایی مسابقات زیر 22 سال آسیا در ماه ژانویه 2016 برگزار خواهد شد و 15 تیم به این رقابت ها راه می یابند.
مسابقات انتخابی این رقابت ها نیز از ماه مارس 2015 با حضور 41 تیم آغاز می شود.
براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات زیر 22 سال آسیا جایگزین مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودو ژانیرو شده است و سه تیم برتر این مسابقات به المپیک ریودوژانیرو راه می یابند.
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور بررسی امکانات کشورمان برای میزبانی مسابقات زیر 22 سال آسیا هفته آینده به تهران سفر می کنند.
7132


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن