تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از توان شركت هاي ساختماني توانمند بومي در پروژه هاي مسكن استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۵۴ب.ظ)
استاندار قم خواستار شد: استفاده از توان شركت هاي ساختماني توانمند بومي در پروژه هاي مسكن استان استاندار قم در جلسه شوراي مسکن استان خواستار استفاده از توان شركت هاي ساختماني توانمند بومي در پروژه هاي مسكن استان شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در جلسه شوراي مسکن استان قم كه در تالار امام رضا (ع) استانداري برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري (مد ظله العالي ) در مورد پيگيري و اتمام پروژه هاي مسکن مهر گفت: مديران دستگاه ها بايد اهتمام ويژه اي براي حل مشکلات موانع پيش روي طرح هاي مسكن داشته باشند
وي با تأکيد برسياست دولت در خروج بخش مسکن از رکود افزود: با ورود مردم و متقاضيان مسکن در عمليات اجرايي و تکميل بخش هاي کامل نشده طرح هاي در دست اجرا موجبات رونق کار ساخت و ساز در استان فراهم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش با اشاره به جايگاه ايران در صنعت مسکن تصريح كرد: شرکت هاي ايراني بزرگي در استان قم فعال هستند که تجربه انجام پروژهاي عظيمي در دنيا را دارند و مي توان با بهره گيري از توان بالقوه آنها ، روند تکميل و اتمام پروژه هاي عمراني استان را تسريع بخشيد .
استاندار قم همچنين سپردن پروژه هاي مسکن مهر به تعاوني هاي معتبر و متخصص را بسيار مهم عنوان و اضافه كرد: شرکت هاي تعاوني مي توانند در اجراي پروژه هاي عمراني و بخش مسکن کمک شاياني به پيشبرد اهداف مسکن مهر استان بنمايند و با صرف هزينه مناسب و صرفه جويي، سرمايه لازم بري ساخت ساير زيرساخت هاي ضروري از جمله اماکن مذهبي، مسجد، مدرسه و بيمارستان را تامين کنند .
وي همکاري ادارات استان در مسائل زير بنايي و تأمين رفاه و بهداشت مردم را از اولويت هاي پروژه هاي مسکن مهر دانست و افزود : شهرداري با تخفيف در صدور مجوز هاي تجاري به مسکن مهر مي تواند به رونق اقتصادي اين منطقه کمک بسزايي داشته باشند.
استاندار قم همچنين اهميت مسير دسترسي شهرک پرديسان را مورد توجه قرار داد و تصريح کرد: بايد مسير هاي دسترسي در اين شهرک به گونه اي باشد که در مواقع ضروري براحتي امکان عبور ومرور فراهم شود .
مقام عالي دولت در استان در ادامه با تاكيد بر ضرورت اصلاح بافت هاي فرسوده اضافه کرد: بايد با اعمال سياست هاي تشويقي روند اصلاح بافت هاي فرسوده با سرعت و شدت بيشتري ادامه يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن