تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد رونق تولید در البرز دنبال می شود/ مدیریتی عاقل و توانمند در استان حاکم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز طهایی در جمع کارآفرینان و تعاونی های برتر:
رویکرد رونق تولید در البرز دنبال می شود/ مدیریتی عاقل و توانمند در استان حاکم شده است
کرج - خبرگزاری مهر: استاندار البرز گفت: در حال حاضر وجهه و همت دولت رشد و تولید اقتصادی است، این رویکرد نیز در استان البرز با چنین رویه و مدیریت جهادی در حال اجرا و عملیاتی شدن است.



به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی ظهر دوشنبه در نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان و تعاونگران برتر استان البرز که در محل موسسه تحقیقات اصلاح بذر و تهیه نهال برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاشگران عرصه تولید، زحمتکشان عرصه تولید و اقتصاد کشور و استان، اظهار داشت: یکی از بخشهای نقش آفرین اقتصادی در کشور حوزه تعاون است، تعاون، به عنوان یک دستاورد و مورد حمایت انقلاب اسلامی، یکی از اصول رشد و تقویت و همچنین صحنه گردان بخشی از اقتصاد است، تلاشی دسته جمعی که با کار دسته جمعی بمنظور رسیدن به افق واحد و تلاش برای نیل به اهدافی مشترک محقق می شود.

وی افزود: استان البرز با نزدیکی به تهران از فرصت ها و امتیازهای فراوانی برخوردار است و یکی از این بخش ها  فرصتهای صنعتی فرا روی این استان جوان بشمار می رود که می توان از این استعداد در توسعه و رونق اقتصادی کشور بهره مند شد.

وی تصریح کرد: ما نیز آنچه در وسع، دانش و تجربه داریم در طبق اخلاص نهاده در مسیر کار و تلاش در حرکت هستیم.

استاندار البرز با اشاره به فضای کشور در دولت یازدهم، یادآور شد: با فضایی که بعد از حماسه سیاسی در کشور  به وجود آمد، فضای تدبیر و امید عمیق تر در جامعه حکمفرما شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با کارگزاران دولت و مجلس خبرگان، افزود: ما نیز در استان باید در جهت راهبردها و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

استاندار البرز ادامه داد: خوشبختانه فضای وحدت و هماهنگی در استان وجود دارد و کارگزاران نظام در خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم در تلاش و مسابقه ای برتلاش هستند.

وی اظهار داشت: کلید رونق اقتصادی کشور در تولید است و شما متولیان بخشی از رونق اقتصادی در استان و کشور هستید، حال برخی در اتاق های کار با تولید فکر و اندیشه و گروهی دیگر در کارگاه ها و صنایع این چرخه را شتاب می بخشند.

استاندار البرز با بیان اینکه فرهنگ و اجتماع نیز برای ما مهم است، تاکید کرد: در حال حاضر وجهه و همت دولت رشد و تولید اقتصادی است، این رویکرد نیز در استان البرز با چنین رویه و مدیریت جهادی در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

سهامدار معنوی تولیدکنندگان هستم

طهایی جلوه کار وتلاش جهادی را به شکستن سد خستگی ها تشبیه کرد و گفت: باید به نحوی کار و تلاش کنیم که خستگی از دست ما خسته شود و کوشش و تلاش در این استان ما را به پیشتازی برساند.

وی افزود: خوشبختانه باعنایت مجلس و دولت، در استان تازه تاسیس البرز مدیریتی عاقل، توانمند و استانی حاکم شده و این سرآغاز حرکت بزرگی است و باید قدر بدانیم و در جهت پیاده سازی و اجرای این سیاست ها تلاش کنیم.

استاندار البرز که در جمع تعاونگران برتر سخن می گفت، ادامه داد: ما مسئولان در کنار شما  تولیدگران هستیم و سهام دار معنوی شما خواهیم بود.

وی افزود: سهام معنوی ما تولید، رشد و کارآفرینی شما در واحدهای تولیدی است و بنده نیز تجربه سی ساله خود را به همت همراهی شما تلاشگران در جای جای استان پیاده سازی خواهم کرد.

استاندار البرز در پایان با اعلام دوباره حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان یادآور شد: ممکن است در مسیر اداری و بوروکراسی کارها نادانسته و ناآگاهانه مشکلی پیش بیاید یا مدیری سهوی یا عمدی کم گذاشت حتما گزارش دهید زیرا برای بنده قابل تحمل نخواهد بود و در وهله اول با تذکر و اگر اقدام دیگری نیاز بود انجام می دهیم.


۱۳۹۳/۶/۲۴ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن