تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مقررات راهنمایی باید از شکل سنتی خارج شود/ تخلف نکنید دوربین ها اغماض نمی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس پلیس راهور تهران بزرگ: اجرای مقررات راهنمایی باید از شکل سنتی خارج شود/ تخلف نکنید دوربین ها اغماض نمی کنند تهران بزرگ -ایرنا- رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی باید از شکل سنتی خارج شود، افزود: دوربین های راهنمایی رانندگی بدون اغماض تخلفات را به ثبت می رسانند.


سرهنگ سید تیمور حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر لزوم رعایت قوانین رانندگی تاکید کرد وافزود: باید از این حالت ناکارآمد خارج شویم و از سامانه های هوشمند بهره ببریم تا کنترل و نظارت بدرستی انجام گیرد.
وی، خستگی پلیس، نارضایتی مردم، بی تفاوتی نسبت به قوانین، تهدید و تطمیع ماموران این مجموعه ومعذورات اخلاقی را از جمله دلایل ناکارآمدی اجرایی مقررات به شکل سنتی برشمرد.
حسینی از ثبت تخلفات عمده رانندگی توسط دوربین های راهنمایی و رانندگی در آینده خبر داد و بیان کرد: برخورد با تخلفات عمده رانندگی از اولویت های اصلی این مجموعه است که برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه انجام گرفته است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، حرکت بین خطوط، تردد در خطوط ویژه، تردد خودروهای سنگین در خط سوم بزرگراه ها، دنده عقب در بزرگراه ها و توقف غیرمجاز را از عمده تخلفات راهنمایی و رانندگی دانست .
وی بیان کرد: رعایت نکردن حق تقدم، توقف دوبله ماشین، عدم فاصله طولی خودروها و عبور وسایل نقلیه از معابر ممنوعه از دیگر تخلفات عمده است که باید با استفاده از سامانه های هوشمند، کنترل و نظارت شوند.
حسینی بر لزوم کنترل محدوده زوج و فرد توسط دوربین های ثبت تخلفات تاکید کرد و گفت: این محدوه باید توسط سامانه های هوشمند کنترل و نظارت شود و از حضور نیروهای پلیس در این مناطق کاسته شود.
وی با بیان اینکه در زمانی که با عوامل انسانی محدوده طرح ترافیک کنترل و نظارت می شد با مشکلات فراوانی روبرو بودیم، اظهار کرد: کمتر از 30 درصد خودروهای متخلف در آن هنگام اعمال قانون می شدند و یا از ورود آنان به محدوده طرح ترافیک جلوگیری می شد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: در ابتدای نصب دوربین های ثبت تخلف روزانه حدود 100 هزار تخلف به ثبت می رسید که این عدد به حدود 5 هزار مورد رسیده است که امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.
تهرام/519/1109/ 699


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن