تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804640961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما فقط در تشک مسابقه با حریفان روبرو نبودیم/به مسئولان امیدی نداریم، تنها دلخوشی ما شده محبت مردم!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رسول خادم در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:
ما فقط در تشک مسابقه با حریفان روبرو نبودیم/به مسئولان امیدی نداریم، تنها دلخوشی ما شده محبت مردم!
رئیس فدراسیون کشتی کشورمان پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: متأسفانه با توجه به مسائل پشت پرده ای که در کشتی دنیا وجود دارد، برای رسیدن به موفقیت باید با بسیاری از عوامل بجنگیم.


رسول خادم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: شما خیلی خوب شاهد بودید نبرد و مبارزه ما در مسابقات جهانی تنها روی تشک مسابقه نبود بلکه فضای حاشیه ای که در ازبکستان حاکم بود و نمایشی که روس ها از اقتدار مدیریتی و کمک های مالی با فشار بر سایر کشورهای رقیب اعمال می کردند کار رقابت فنی در روی تشک را خیلی سخت کرده بود.
 
وی تصریح کرد: به هر حال با سختی هایی که کشتی گیران کشیدند، کلیه زحماتی که کادر فنی متحمل شد و همه مربیان سازنده ای که در حال حاضر اسمی از آن نیست اما شاگردانشان در این رویداد جهانی حاضر بودند یک افتخار ماندگار در کشتی ایران رقم خورد و فرنگی کاران کشورمان با اقتدار قهرمان جهان شدند.
 
دارنده مدال دو مدال طلا و برنز المپیک افزود: به طور حتم شما درجریان هستید تیم ملی کشتی فرنگی با فراز و نشیب زیاد و زحمت فراوان جمع و جور شد،واقعاً بچه ها هم غیرت کردند که این موفقیت بزرگ حاصل شد البته این دلیل بر آن نیست که ما نمی توانیم عملکرد بهتر از این داشته باشیم ،بچه های کشتی فرنگی از این چیزی که در رقابتهای جهانی نشان دادند بهتر هستند و مطمئن هستم با بر طرف کردن نقاط ضعف شرایط بهتری را در آینده پیش رو خواهیم داشت.
 
وی در ادامه با بیان این که قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی را به همه مردم ایران زمین تبریک می گوید گفت: به هر حال با این موفقیت کمی از خستگی کشتی گیران،مربیان و همه دستندرکارانی که برای کشتی این مملک زحمت می کشند بر طرف شد.
 
دارنده دو مدال طلا و یک نقره جهان در پاسخ به این سوال که آیا این موفقیت به چشم مسئولان خواهد آمد تا آنها نگاه ویژه ای به کشتی داشته باشند اظهار داشت: حقیقت من دیگر چندان امیدوار به مسئولان نیستم و تنها دلخوشی ما شده محبت مردم که با لطف و عنایت خودشان این انگیزه را ایجاد می کنند که تا جایی که می توانیم قدم برداریم و کار را زمین نگذاریم،من امیدورام این انگیزه و خواستن در بچه های کشتی آزاد و فرنگی همچنان باقی بماند و ما بتوانیم قابلیت های فنی خود را روی تشک کشتی با طعنه زدن به حریفانمان به نمایش بگذاریم چون واقعاً خیلی از ابزارهای مالی و مدیریتی که آنها در اختیار دارند را نداریم، ما فقط می توانیم توانمندی را با زجر و زحمتی که کشتی گیرانمان می کشند به دنیا دیکته کنیم.
 
وی در خاتمه درباره این که برنامه بعدی فدراسیون کشتی چیست خاطرنشان کرد:مقصد بعدی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی موفقیت در بازی های آسیایی کره جنوب است که برای رسیدن به این مهم نیز با همه توان پیش خواهم رفت.
 
چهل و ششمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 21 تا 23 شهریورماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد که تیم ایران با کسب مدال طلای حمید سوریان در وزن 59کیلوگرم، مدال نقره امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم و دو مدال برنز افشین بیابانگرد و قاسم رضایی در اوزان 71 و 98 کیلوگرم با کسب 42 امتیاز برای اولین بار به مقام قهرمانی دست یافت.همچنین این رقابت ها یک رکورد تاریخی دیگر را در پی داشت که حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی ایران با کسب ششمین مدال طلای خود رکورد کسب مرغوبیت مدال را که پیش از این با 5 مدال طلا و یک مدال المپیک نزد عبداله موحد کشتی گیر آزادکار اسبق ایرانی بود را با 6 مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک از آن خود کرد.
 
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای 17 و 18 شهریورماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب سه مدال نقره مسعود اسماعیل پور، سید احمدی محمدی و کمیل قاسمی در اوزان 61، 65 و 125 کیلوگرم و دو مدال برنز حسن رحیمی و محمدحسین محمدیان در اوزان 57 و 86 کیلوگرم براي ششمين بار به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن