تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806352185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبارکوتاه خواندنی از مناطق مختلف شهرداری تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبارکوتاه خواندنی از مناطق مختلف شهرداری تهران شهرری- ایرنا- اخبار کوتاه فرهنگی، عمرانی و خدمات از مناطق مختلف شهرداری تهران.


*** آماده سازی نمای شهری منطقه 19 برای استقبال از ماه مهر
شهرری - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای فعالیتهای مختلف شهری در معابر این منطقه به منظور آماده سازی برای ماه مهر خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مسعود سلیمی با اعلام این خبر افزود: فعالیتهای طرح استقبال از مهر این حوزه از 10 شهریور آغاز شده و تا 20 مهر با پیش بینی حجم عملیات اجرایی در دو بخش انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت : در همین راستا بخشی از این فعالیتها براساس نیازهای اعلام شده از سوی مدارس و مراکز آموزشی و بخشی دیگر نیز طبق برنامه زمانبندی شده در محدوده و معابر پیرامون مدارس اجرا می شود.
سلیمی ادامه داد: تعویض 120 دستگاه مخزن و زیر مخزنی اطراف مدارس و تحویل 200 مخزن مخصوص تفکیک کاغذ، پاکسازی یک میلیون متر مربع از نماهای شهری، پاکسازی 3700 متر مربع از جداره های مدارس و کاشت 900 متر مربع گل و گیاه در باغچه های داخل و حاشیه مراکز آموزشی از اقدامات طرح استقبال از مهر در این حوزه هستند.
همچنین ساماندهی غرفه های بازیافت، تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس، توزیع کیسه های زباله و آبی رنگ بازیافت در مدارس، مرمت نقاشی های قدیمی، همکاری جهت شستشو و پاکسازی کامل نماهای مدارس، رسیدگی به مبلمان و فضاهای داخل مدارس و همکاری در ترمیم تجهیزات ورزشی مدارس از دیگر اقدامات اجرایی در این طرح هستند.
این مسئول به تشدید عملیات مبارزه با موش در آستانه فصل بازگشایی مدارس و شناسایی 100 مورد کلونی اشاره و بیان کرد: طی این طرح راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در مدارس نیز بررسی و به 28 مدرسه ارائه خواهد شد.
سلیمی خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه مهر طرح های متناسب با سال تحصیلی جدید در قالب 2400 متر مربع بیلبورد چاپ و اکران می شود، ضمن اینکه بنرهای خوشامدگویی و خیر مقدم نیز در معابر نصب خواهد شد.
687
**** 4 مجموعه استخر و سونا در منطقه 15احداث می شود
شهرری - ایرنا - شهردار منطقه 15 از احداث 4 مجموعه استخر و سونا در منطقه خبر داد
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبر انجمنی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این استخرها در محله های قیامدشت، خاورشهر، افسریه جنوبی و کیانشهر منطقه هر یک در زمینی به مساحت تقریبی 2000 مترمربع و اعیانی 1550 مترمربع در حال احداث است .
به گفته وی تمام این مجموعه ها دارای اسکلت فلزی بوده و شامل استخرهای بزرگسالان و کودکان، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی و ایروبیک است.
شهردار منطقه ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل سرانه های ورزشی _ تفریحی در محلات خاطر نشان کرد: اکنون استخر قیامدشت با 87 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله کاشی کاری و محوطه سازی بوده و تاسیسات مکانیکی و برقی آن به اتمام رسیده است. استخر خاور شهر نیز دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در مرحله اجرای کاشی کاری و تاسیسات مکانیکی و برقی قرار دارد.
انجمنی یادآور شد: مجموعه استخر کیانشهر در مرحله اتمام سنگ نما و تاسیسات مکانیکی و همچنین شروع عملیات کاشی کاری بدنه داخلی دارای 70 در صد پیشرفت فیزیکی بوده و استخر افسریه جنوبی نیز با 43 در صد پیشرفت در مرحله پایان اسکلت سوله و قسمت اداری است.
687
*** بلوار شهید دستواره در منطقه 20 به آزادگان متصل شد
شهرری - ایرنا - قائم مقام منطقه 20 از بهره برداری راستگرد بلوار شهید دستواره به بزرگراه آزادگان شرق با هدف توسعه شبکه بزرگراهی در این منطقه جنوبی خبرداد.
به روز سه شنبه گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، اصغر عطائی با بیان این خبر افرود: مسیر دسترسی بلوار شهید دستواره در منطقه 20 به بزرگراه آزادگان شرق که بعد از بزرگراه شهید رجایی و فدائیان اسلام، سومین دسترسی شهرری به این بزرگراه محسوب می شود، زیربارترافیک رفته است.
عطائی سهولت تردد، کاهش زمان سفر، کاهش آلودگی زیست محیطی و توسعه شبکه بزرگراهی را از مهمترین اهداف این پروژه برشمرد و افزود: با بهره برداری از این مسیر بزرگراهی، که بر اساس درخواست شهروندان طراحی و اجرا شده، دسترسی از غرب شهرری به بزرگراه آزادگان شرق و همچنین امام علی(ع) را امکان پذیر کرده است.
وی به تمهیدات ترافیکی نظیرنصب گاردریل و علائم و المان های ترافیکی به منظور ایمن سازی مسیر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روشنایی طول مسیر و فضای پیرامونی آن با نصب پروژکتور و پایه چراغ به طور کامل تامین شده است.
قائم مقام منطقه 20 با اشاره به اینکه طراحی شبکه راهها به ویژه در بزرگراه ها و شریان های اصلی با توسعه فضای سبز شهری همراه است، اظهار داشت: اطراف رمپ شهید دستواره به آزادگان، 10 هزار مترمربع فضای سبز بزرگراهی نیز احداث شده است تا علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز منطقه 20، شهروندان هنگام تردد از این فضای زنده شهری احساس شادابی کنند.
687


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن