تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولي سال تحصيلي در استان بوشهر را آغاز مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۳۲ق.ظ)
مدير کل آموزش و پرورش استان بوشهر: ۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولي سال تحصيلي در استان بوشهر را آغاز مي‌کنند ۱۸۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر براي تحصيل در مقاطع مختلف آموزشي ثبت نام کرده‌اند که ۲۰ هزار و ۵۸۴ دانش آموز کلاس اولي روز ۳۱ شهريورسال تحصيلي جديد را آغاز مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر حصيري در نشست با مديران مدارس استثنايي استان با بيان اينکه هفته بازگشايي مدارس از 26 شهريور در استان بوشهر آغاز مي‌شود اظهار کرد: در اين هفته ضمن آماده کردن مدارس، و کلاس‌بندي مربيان و معلمان تمهيدات لازم براي استقبال از 180هزار و 734 دانش آموز بوشهري انجام مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه سال تحصيلي جديد در استان بوشهر با زنگ شکوفه‌ها آغاز مي‌شود خاطرنشان کرد: امسال 20 هزار و 584 دانش آموز کلاس اولي روز 31 شهريور در آيين جشن شکوفه‌ها به کلاس‌هاي درس مي‌روند و سال تحصيلي در استان بوشهر آغاز مي‌کنند.
حصيري با اشاره به جايگاه تعليم و تربيت تصريح کرد: تعليم و ترييت از شئون الهي است و کار ما معلمان از ارزش و جايگاهي بزرگي برخوردار است.
مدير کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: افتخار ما فرهنگيان اين است که دو الگوي بزرگ اين نظام يعني شهيد رجايي و شهيد باهنر، معلم بودند.
حصيري يکي از اهداف مهم آموزش و پرورش را در سال تحصيلي جديد مشارکت بيشتر مردم در مدارس خواند و گفت: آموزش و پرورش به تنهايي نمي‌تواند مسئوليت سترگ تعليم و تربيت را بردوش بکشد.
وي بيان کرد: بايد همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش و حامي آن باشند تا اين مسئوليت را به نحو احسن انجام دهيم.
حصيري با تاکيد بر رفع مشکلات و دغدغه‌هاي عديده معلمين افزود: بايد آموزش و پرورش تقويت شود تا انسان‌هاي فرهيخته و والايي تحويل جامعه داده شود.
وي با تاکيد بر با نشاط ساختن فضاي مدارس افزود: فضاي آموزش و پرورش براي مهر همراه با شادي و شادماني ونشاط براي دانش آموزان مهيا و آماده شود.
مدير کل آموزش و پرورش استان بوشهر بر ايجاد و گسترش فضاي گفتگو و تعامل در مدارس، توجه به شوراهاي دانش آموزي و برپايي نماز در مدارس و اجراي طرح باسوادي والدين دانش آموز تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن