تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798400922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در سامانه 1888 به مطالبات مردم پاسخ داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران در سامانه 1888 به مطالبات مردم پاسخ داد تهران بزرگ-ایرنا-معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در سامانه 1888 به شکایات و مشکلات مردم رسیدگی کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مهندس مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران عامل سازمان ها و روسای شرکت های تابعه این معاونت باحضور در سامانه همگانی 1888به مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در این مرکز واقع در شهرداری تهران رسیدگی کردند.
103 نفر از شهروندان به صورت تلفنی با این مرکز تماس گرفتند و تعدادی نیز به صورت حضوری مشکلات خود را با مسوولان مستقر در این مرکز در میان گذاشتند.
**نگاهداشت شهر خواسته مردم از معاونت خدمات شهری
مهندس عبدالهی در حاشیه بررسی مشکلات شهروندان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،خاطر نشان کرد: امروز بیشترین مباحث، تلفن های مردمی و مطالبات آنان در خصوص آبیاری فضاهای سبز، درختان و سد معبر بود.
وی با اشاره به اینکه همه مدیران خدمات شهری مناطق 22گانه تهران نیز برای پاسخگویی به مطالبات مردمی از طریق سامانه 1888 و 137 در این مرکز حضور داشتند، گفت: مردم در خصوص موضوعات مختلف به ویژه در زمینه نگاه داشت شهر خواسته های خود را مطرح کردند.
**مشکلات مربوط به سد معبرها با همدلی مردم حل شدنی است
معاون خدمات شهری شهردار تهران با اشاره به اینکه در موضوع سد معبر مردم باید با شرکت های پیمانکار و شهرداری تهران همکاری داشته باشند، تاکید کرد: سد معبر در برخی مناطق تهران بسیار بیشتر به چشم می خورد و باید تلاش کنیم با همدلی و همکاری مردم این مشکل را حل و فصل کنیم .
وی ساماندهی دست فروشان را دردستور کار شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: برخی از دست فروشان نیازمند هستند، اما برخی دیگر شغل های کاذب دارند و به عبارتی نیازمند واقعی به شمار نمی آیند و بنابراین مردم باید برای رفع سد معبر این قبیل افراد با ما همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: برای حل و فصل مشکلات در این عرصه بازدیدهای میدانی و جلسات مختلفی را با شرکت های طرف قرارداد با شهرداری و پیمانکاران برگزار می کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه متناسب با موضوعات مد نظر مردم دستورات لازم برای اقدامات مناسب و در اسرع وقت صادر شد افزود: در صدد هستیم تا در آستانه بازگشایی مدارس اقدامات لازم را در سطح شهر انجام دهیم.

**نقاشی دیوارهای مدارس در سطح مناطق 22 گانه به مساحت 100هزار مترمربع
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: از سوی سازمان ها و مناطق 22گانه شهرداری تهران اقدامات خوبی در راستای استقبال از مهر صورت گرفته است .
به گفته مهندس عبدالهی، سازمان زیباسازی در این زمینه بیش از 100هزار متر مربع از دیوارهای مدارس را با طراحی های مختلف برای استقبال از مهر نقاشی کرده است.
وی ادامه داد: برنامه هایی تدارک دیده شده است تا در کلیه مدارس شهر تهران، در روز بازگشایی به همه دانش آموزان پیام هم شاگردی سلام ارسال شود .
مهندس عبدالهی با اشاره به کاشت و بازپیرایی درخت و فضای سبز و هدیه دادن شاخه گل به کلاس اولی ها از سوی شهرداری تهران گفت: درخصوص نظافت مدارس و کلاس های درس و همچنین سرویس های بهداشتی اقدامات مختلف در حال اجرا است.
وی افزود: در برخی مدارس به خصوص مدارس دخترانه ست های ورزشی و نیمکت موردنیاز نصب خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهردار تهران اظهارداشت: علاوه براین برنامه ریزی هایی نیز نسبت به فضای سبز مدارس، رسیدگی به مبلمان شهری، تحویل گرفتن کتب قدیمی مدارس، دادن سطل زباله، توسعه کتابخانه های و به ویژه توجه به ایمنی مدارس از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حال اجرا است.
به گفته عبدالهی، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از شهریور ماه تا 20مهر طرح استقبال از مهر را در دستور کار خود دارد و درصدد است خانه تکانی کاملی در سطح تهران داشته باشد.
وی گفت: این اقدام در تهران طی دو مرحله صورت می گیرد که یک بخش آن مربوط به استقبال از مهر و بخش دیگر مربوط به استقبال از نوروز است.
**زباله سوز آرادکوه تا دو ماه آینده افتتاح می شود
مهندس عبدالهی در ادامه به دستگاه زباله سوزی آرادکوه در کهریزک اشاره کرد و افزود: این دستگاه 200الی 300تن زباله را بازیافت کرده و 3الی 4مگاوات برق تولید می کند.
وی گفت: اقدامات و هماهنگی با وزارت نیرو صورت گرفته که در زمان افتتاح روی شبکه برق تهران قرار گیرد .
معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه تا 2ماه آینده افتتاح آزمایشی این دستگاه زباله سور را شاهد خواهیم بود، بیان داشت : این اقدام سرآغاز فصل جدید و نوینی در کشور خواهد بود چراکه اولین زباله سوزی است که از سوزاندن زباله، برق و انرژی تولید می کند .
وی با بیان اینکه استان های مختلف منتظر افتتاح این زباله سور هستند، بیان داشت : با انجام تحقیقات و پیگیری های مختلف در صدد هستیم از تمام سیستم زباله سوز تهران استفاده کرده و آنها را به انرژی تبدیل کنیم.
تهرام 7247 /1393**1565


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن