تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799240622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار تهران: حمایت مردم مهمترین نقطه اتکا نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار تهران: حمایت مردم مهمترین نقطه اتکا نظام است تهران بزرگ- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: حمایت مردم مهمترین نقطه اتکا نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، " سید شهاب الدین چاوشی" روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک افزود: کارگزاران نظام اسلامی در همه رده ها موظف به حفاظت از سرمایه بزرگ اجتماعی اعتماد ملت می باشند.
وی تاکید کرد: دستگاه های اداری باید با برداشت مثبت از قوانین در تسهیل کار مردم گام های جدی تری بردارند.
معاون استاندار تهران اضافه کرد: نظام سیاسی مطلوب نیازمند سازمان اداری کارآمد است و بدون دستیابی به سازمان موثر و پویا، نظام اسلامی در انجام برنامه ها و مقاصد خود ناتوان خواهد شد.
وی با بیان اینکه اصلاح ساختار اداری و ارتقاء انگیزه نیروی انسانی مجری برنامه های دولت از اولویت مهم توسعه پایدار در کشور است، تصریح کرد: بدون جذب نخبگان عمل گرا و کارآفرین روز به روز به دشواری کار در سازمان اداری کشور افزوده خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک تاکید کرد: نگاه حمایتی و امدادی در جذب نیروها باید از میان برداشته شود و اداره کشور به تدبیر تحصیل کردگان نخبه و متعهد به ارزش های قانونی و اخلاقی نظام سپرده شود.
وی یادآور شد: سازمان اداری ما تبدیل به غولی شده است که بخش اعظم منابع مالی کشور را می بلعد و عمده ناراضایتی ها نیز از درون آن بر می خیزد.
چاوشی اضافه کرد: سازمان اداری کشور اگر صالح و کارآمد نشود بهترین قوانین هم به جای تسهیل در کار مردم بازدارنده خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئولین شهرستان قرچک گفت: نظم و قانون حلقه گمشده در نظام مدیریتی ماست که باید همه برای تحقق آن تلاش کنیم و همه امور باید بر وفق قانون چرخش پیدا کند.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه با بی انضباطی از سوی هر جریانی که باشد برخورد قانونی می شود، افزود: اگر یک نهاد قانونی و رسمی در چارچوب وظایف و اختیارات خود مجوزی را صادر کرده است هیچ گروهی حق ممانعت و تعرض به حقوق دیگران را ندارد.
وی تاکید کرد: کسانی که به بهانه احساس تکلیف نظم اجتماعی را بهم می زنند با کسانی که در تجمع های غیر قانونی برای اغراض سیاسی خود شرکت می کنند از نظر قانون تخلف مشابه و یکسان دارند.
چاوشی ادامه داد: هیچ کس حق شکستن هنجارهای قانونی جامعه را تحت هیچ بهانه ای ندارد و دولت با هرگونه قانون شکنی به خصوص در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مقابله جدی خواهد کرد.
وی یادآورشد: اقتدار حکومت با دست رد زدن به سینه فرصت طلبانی که حتی دغدغه های دینی و اعتقادی را برای اغراض دنیوی یا کج فهمی های خود یدک بکشند به ثبوت خواهد رسید.
معاون سیاسی استاندار تهران خاطرنشان کرد: هر برخوردی با مردم و رفتارهای سوء اجتماعی و ناهنجاری ها باید از طریق قانون و توسط مجریان قانون صورت گیرد و ضمانت اجرایی وظیفه همگانی امر به معروف و نهی از منکر در شرایطی که نظام اسلامی بر سر کار است اختصاص به دولت دارد و بقیه مردم باید به تذکر لسانی و فرهنگ سازی آنهم از زیباترین نوع برخورد و لحن کلام مناسب و اخلاقی اکتفا نمایند.
وی اضافه کرد: خود سری هیچ گروهی در قبال قوانین جامعه پذیرفته نخواهد بود و دولت تحت هیچ شرایطی به دستجات شبه سیاسی فاقد شناسنامه قانونی و گروه های افراطی مجال رشد و خود نمایی نخواهد داد.
چاوشی با بیان اینکه نگاه تک بعدی به احکام دینی شکننده است و همواره می تواند حساسیت های منفی در جامعه ایجاد کند افزود: مهم معدل یک انسان و مجموعه رفتارهای قانونی اوست که به وی حق حیات در جامعه داده است و نمی توان با یک نقص او را از گردونه دینداری خارج و حقوق شهروندی وی را سلب کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دادستان ها به عنوان مدعیان حقوق عمومی مردم و نیروهای انتظامی به عنوان حافظ امنیت عمومی جامعه در قبال هر گونه بی نظمی و خود سری گروه ها و افراد مسئولیت مستقیم دارند و به هیچ بهانه ای نمی توانند از برخورد قانونی با افراد قانون شکن شانه خالی کنند.
چاوشی در پایان تاکید کرد: کسانی که معتقدند در قبال آنچه تسامح فرهنگی می دانند باید خود راسا دست بکار شوند یا مفهوم نظام را درک نکرده اند و یا خواسته و ناخواسته برای نفوذ سیاسی بیگانگان و ترویج فرهنگ زورگویی، راهگشایی می کنند.
تهرام/7243/ 699


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن