تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کفش‌های جدید مسی تا پودر داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از کفش‌های جدید مسی تا پودر داعش


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۵ شهریور ۱۳۹۳.کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳/ رونمایی از کفش‌های جدید مسی/آب خوردن مورچه ها/پودر رختشویی داعش /رمانتیک‌ ترین سفره عقد/ بزرگترین‌ یخچال‌ ایران ترک‌ برداشت/خارق العاده ترین جاده دنیا کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳

کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳

دختر جلوی پله‌های بالای لابی ایستاده، مقابل رستوران بانوان؛ با چادر سفید و گلدوزی‌شدهِ مخصوص جشن‌های تکلیف دخترانه ظاهرا منتظر است.
کوچک‌ترین زائر تمتع ۹۳
سرپرست حجاج ایرانی از پله‌ها بالا می‌آید و او را می‌بیند، لبخندی می‌زند و از او قول می‌گیرد که حتما دعایش کند و هم رهبر انقلاب و هم مردم کشور عزیزمان را و دختر تندتند چشم می‌گوید. بسته هدیه هنوز نرسیده و هنگامی‌که حاج‌آقای قاضی‌عسکر می‌گوید بنا بوده که به شما هدیه‌ای بدهیم، عسل خانم یزدانی بی‌مکث و سریع جواب می‌دهد که هدیه نمی‌خواهد، همین‌که به حج آمده، ‌ بالا‌ترین هدیه برای اوست. مادرش می‌گوید که هنگام ثبت‌نام تمتع، عسل چهارماهه بوده و آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که هر دو فرزندشان را ثبت‌نام کنند تا همواره با هم به سفرهای زیارتی بروند. او چنین نیتی را در روز عرفه کرده است و از آن وقت، ۹ سال می‌گذرد.او از کاروان ۱۳۰۲۷ شاهین‌شهر و میمه به مدینه‌منوره مشرف شده، همراه پدر، مادر و برادر هفده‌ساله‌اش. کوچک‌ترین زائر ایرانی که متولد ۹ مرداد ۸۴ است و در سال جدید تحصیلی به کلاس چهارم دبستان مهرگان شاهین‌شهر می‌رود.
بیشتر...

رونمایی از کفش‌های جدید مسی

رونمایی از کفش‌های جدید مسی

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با کفش‌های جدید به میدان می‌رود. لیونل مسی یک عکس جدید را روی صفحه شخصی خود در یکی از سایت‌های اجتماعی قرار داده و عنوان کرده که با شروع لیگ قهرمانان اروپا با کفش‌های خاصی به میدان خواهد رفت. این کفش را کمپانی آدیداس برای ستاره تیم بارسلونا تهیه کرده که چهارشنبه شب در دیدار برابر آپوئل مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفش جدید این ستاره 27 ساله آرژانتینی از مدل f50 بوده که روی آن نام تیاگو(پسر لیونل مسی) نقش بسته است.
بیشتر...

آب خوردن مورچه ها

آب خوردن مورچه ها

«میکی آسای» خانم ژاپنی، یک عکاس حرفه ای نیست، بلکه تنها برای سرگرمی عکاسی می کند. او مانند میلیون ها هموطن خود در زندگی روزمره در دفتر خود مشغول به کار است.
آب خوردن مورچه ها

آب خوردن مورچه ها
روزنامه نگاری از نشریه ای اینترنتی این پروژه میکی آسای را یک تکامل و مرحله بعد از غذا دادن به اردک در حوضچه های شهر نامید. آسای با استفاده از یک سرنگ، قطره ای آب نزدیک مورچه می ریزد، سپس از آب نوشیدن این حشرات عکس می گیرد.   
بیشتر...

پودر رختشویی داعش هم به بازار آمد!

پودر رختشویی داعش هم به بازار آمد!

یک کلیپ ویدیویی طنزآمیز که در اینترنت منتشر شده، "پودر رختشویی" داعش برای زدودن آثار خون و انفجار را تبلیغ می کند! در این فیلم، "داعک" یا پودر رختشویی داعش معرفی می شود که پس از هر انفجار تروریستی و یا بریدن سر قربانیان، می تواند "بدترین آثار خون و انفجار را از روی لباس اعضای داعش، پاک کند.
دانلود  
بیشتر...
    جدیدترین چراغ هوشمند خودرو
جدیدترین چراغ هوشمند

دانشمندان دانشگاه کارنگی ملون در پیتسبورگ امریکا چراغ‌های جلوی هوشمندی برای خودروها ابداع کرده‌اند که دید رانندگان مقابل را مسدود نمی‌کنند.
علیرغم کاهش 25 درصدی ترافیک، تقریبا نیمی از تصادف‌ها در شب رخ می‌دهند و به عقیده کارشناسان این امر به دلیل دید محدود رانندگان اتفاق می‌افتد. محققان برای ممانعت از وقوع این تصادفات، نمونه اولیه چراغ جلوی هوشمندی ابداع کرده‌اند که جاده پیش رو را بدون ایجاد مزاحمت برای رانندگان مقابل روشن می‌کند. این چراغ‌ها از یک دوربین و جداکننده پرتو برای رهگیری وسایط‌ نقلیه دیگر استفاده می‌کنند. آن‌ها سپس پرتوهای نوری را که به چشمان رانندگان مقابل می‌رسد، تار می‌کنند.
جدیدترین چراغ هوشمند

جدیدترین چراغ هوشمند

همچنین، نمونه‌اولیه این چراغ‌ها دید راننده را در طول بوران برف بهتر می‌کنند، فرق بین مسیرهای جاده را افزایش می‌دهد، وجود علائم جاده‌ای و پیاده‌روها را واضح‌تر می‌کند و هشدار دیداری اولیه‌ای از وجود موانع ارائه می‌دهد.
بیشتر...  
رمانتیک‌ ترین سفره عقد

رمانتیک‌ ترین سفره عقد

عاقد دوباره‌ گفت‌: «وکیلم‌؟…» پدر نبود! ...عکس‌ پدر، مقابل‌ آیینه‌، شمعدان‌ ...آن‌ روز دور سفره‌، جز چشمِ ‌تر نبود ...عاقد دوباره‌ گفت‌: وکیلم‌؟… دلش‌ شکست‌
بیشتر...

 بزرگترین‌ یخچال‌ ایران تَرَک‌ برداشت

 بزرگترین‌ یخچال‌ ایران تَرَک‌ برداشت

 شکافهای ایجاد شده در سمت راست بزرگترین یخچال طبیعی ایران نگرانی را برای حاشیه نشینان و دامنه نشینان آن در کلاردشت ایجاد کرده است.روند روز افزون دما در ۳۰ سال گذشته به تاکید برخی کارشناسان سبب ایجاد شکافهایی در بزرگترین یخچال طبیعی ایران شده است، شکافهایی که اگر تدوام یابد، خطر بروز سیل و آبگرفتگی دامنه های این یخچال دور از ذهن نخواهد بود.
 بزرگترین‌ یخچال‌ ایران تَرَک‌ برداشت

 بزرگترین‌ یخچال‌ ایران تَرَک‌ برداشت
قلّه علم کوه پس از دماوند دوّمین قله مرتفع ایران به شمار می‌رود و بیشتر شهرت این قله به خاطر دیواره‌ایست که در دامنه شمالی آن واقع است و دارای فنّی‌ترین و سخت‌ترین مسیرهای سنگ‌نوردی و دیواره‌نوردی در ایران است. این دیواره در ایران، جایگاهی مانند کی۲ در جهان را داراست. شکافهای ایجاد شده در بزرگترین یخچال طبیعی ایران درحالیست که هنوز دیواره های حایل رودخانه سردآبرود که در سیل ۹۰ دچار خسارت شده است به دلیل کمبود اعتبار تکمیل نشده است.
فرماندار کلاردشت  با بیان این مطلب که در خصوص یخچال طبیعی بودن علم کوه تردیدی وجود ندارد، گفت: اما ما سابقه سیل سال ۹۰ در کلاردشت و بعد از آن در تنکابن را داریم که این امر نگرانی هایی را دامن زده است.محمد معصومی افزود: پیش بینی شده که اگر گرمای هوا ادامه پیدا کند و بعد باران شدید ببارد احتمال سیل وجود دارد چون هنوز خرابی سال ۹۰ در منطقه دیواره رودبارک ترمیم نشده است. اگر سیل بیاید به علت اینکه خسارات از سال ۹۰ هنوز ترمیم نشده ودیواره ساخته نشده خرابی های زیادی به همراه خواهد داشت.وی با بیان اینکه بزرگی شکافهای ایجاد شده در این یخچال طبیعی شگفت آور است، گفت: ادامه این روند و ریزش باران، احتمال وقوع سیل را در منطقه افزایش خواهد داد.
وی گفت: اگر روند افزایش گرما ادامه دارباشد احتمال آتش سوزی جنگل ها نیز وجود دارد. به کوهنوردان نیز اعلام شده هرگونه تغییر را کنترل وبه موقع اطلاع دهند و تنها موضوع مهم این است که هنوز اعتبار لازم از سال ۹۰ برای ترمیم دیواره حفاظتی رودبارک در نظر گرفته نشد ودیواره ساخته نشده است که اگر سیل بیاید خسارات زیادی به شهروارد می شود.
رئیس هئیت کوهنوری کلاردشت می گوید: هرساله شکاف جدیدی در یخچال طبیعی علم کوه باز می شود ولی درفصل سرما به علت بارش برف دوباره پرمی شود و مکان شکاف هر سال تغییر می کند وامسال این شکاف در سمت راست یخچال است. وی یادآور شد: همچنین یخچال غربی یا هفت خان که حوزه آبی آن به سمت سه هزار تنکابن جریان دارد و یخچال خرسان که در قسمت پشت وجنوب علم کوه قرار دارد وحوزه آبی آن به سمت رودخانه سردآبرود است. وی افزود: معمولا سالانه چیزی بیش از هشت هزار کوهنورد به این مناطق اعزام می شوند و بیشتر این اعزامها از سمت جنوب علم کوه است. فرضی با بیان اینکه امسال شمار کوهنواردان خارجی بیشتر شده اند گفت: امسال اعزام کوهنورد خارجی نسبت به سال قبل دو برابر شد و بیشتر این کوهنوردان از کشورآلمان واتریش بوده اند.
بیشتر...

خارق العاده ترین جاده دنیا

خارق العاده ترین جاده دنیا

این جاده زیبا در شمال نروژ ساخته شده و نمونه ای تحسین برانگیز از هنر مهندسین نروژی در عرصه جاده سازی و پل سازی است. جاده اقیانوس اطلس یکی از وهم انگیزترین و هیجان انگیزترین موارد احداث جاده در قرن حاضر به شمار می رود.
خارق العاده ترین جاده دنیا
این جاده زیبا در شمال نروژ ساخته شده و نمونه ای تحسین برانگیز از هنر مهندسین نروژی در عرصه جاده سازی و پل سازی است.این جاده پر پیچ و خم که ۸ کیلومتر و ۲۷۴ متر طول دارد، روستای kårvåg را به vevang متصل می سازد. در این مسیر، مکان های مناسبی برای استراحت، قدم زدن و انجام تفریحات دیگر نظیر ماهیگیری و اسکوبا دایوینگ برای گردشگران در نظر گرفته شده است.
خارق العاده ترین جاده دنیا

خارق العاده ترین جاده دنیا

خارق العاده ترین جاده دنیا
این جاده مرکب از چند روگذر، هشت پل، چهار مکان برای استراحت و تماشای مناظر اطراف و نیز چند مکان ویژه گردشگران است. ساخت این مسیر اتصالاتی از اول اوت ۱۹۸۳ آغاز شد و در ۷ ژوئیه ۱۹۸۹ افتتاح گشت. جاده مزبور با صرف هزینه ای معادل ۱۲۲ میلیون کرون نروژ ساخته شده است. قرار بود ۲۵ درصد این مبلغ از طریق عوارض جاده ای و مابقی از طریق بودجه اختصاص یافته تامین شود. هر چند در ابتدا پیش بینی شده بود که به مدت ۱۵ سال عوارض جاده ای بر این بزرگراه وضع شود ولی این برنامه در سال ۱۹۹۹ متوقف شد و دریافت عوارض منتفی گشت.جاده مزبور که از زمان ساخت تا کنون توانسته ۱۲ طوفان را پشت سر بگذارد، اکنون به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. در جاده نفس گیر اقیانوس اطلس که از آن به عنوان یک میراث فرهنگی نروژ و یکی از جاده های برتر این کشور یاد می شود، تا کنون فیلم های زیادی تصویربرداری شده است. عبور از این جاده زیبایی و هیجان خاص خود را دارد.
بیشتر...





 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن