تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799001749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آمریکا برای مقابله با داعش توطئه ای جدید برای حضور دوباره در خاورمیانه/ ازدواج دیرهنگام آسیبی جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی اخبار نماز جمعه شهرستانهای خراسان شمالی/
طرح آمریکا برای مقابله با داعش توطئه ای جدید برای حضور دوباره در خاورمیانه/ ازدواج دیرهنگام آسیبی جدی است
بجنورد- خبرگزاری مهر: طرح جدید آمریکا برای مقابله با داعش توطئه ای جدید برای حضور دوباره در خاورمیانه، آسیب بودن ازدواج دیرهنگام و ... از جمله مهم ترین موارد مطرح شده در خطبه های نماز جمعه مراکز شهرستان های خراسان شمالی هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه فاروج در خطبه های نماز عبادی سیاسی مرکز این شهرستان با اشاره به طرح جدید آمریکا برای مقابله با داعش، اظهار داشت: این طرح توطئه جدید آمریکا برای حضور دوباره در خاورمیانه است چرا که دل آمریکا و هم پیمانان غربی این کشور هیچگاه برای مسلمانان نسوخته و نخواهد سوخت. حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده اضافه کرد: در حالی که آمریکا می خواهد خود را قهرمان و مبارز میدان معرفی کند داعش نفس های پایانی خود را می کشد و به زودی به دستان توانمند مسلمانان آگاه از بین خواهد رفت. وی با بیان این که داعش با کمک مالی و نظامی و دیپلماتیک آمریکا و کشورهای مرتجع عربی منطقه شکل گرفته است، افزود: آمریکا و عربستان در حال حاضر در پی متحد کردن کشورهای مختلف برای مبارزه با داعش هستند در حالی که مسبب اصلی مصائب مردم و جنایت های این گروه، این دو کشور هستند. حجت الاسلام قلی زاده همچنین با اشاره به درخواست پاپ از علمای شیعه برای محکوم کردن کشتار اقلیت مسیحی عراق از سوی داعش، تصریح کرد: این درخواست پاپ عجیب است چرا که در عراق و سوریه هزاران مسلمان شیعه و سنی کشته شدند و پاپ واکنشی نشان نداد اما وقتی این کشتار به مسیحیان رسید به میدان آمده است. وی با بیان این که کشتار مردم از سوی داعش از هر دینی که باشند محکوم است، افزود: پاپ باید بداند که خطر افراطی گری و صهیونیست همه ادیان را تهدید می کند و اگر واقعا دلش به حال انسانیت می سوزد باید هر چه سریع تر کشتار هزاران مسلمان عراقی و سوری و فلسطینی را محکوم کند. ازدواج نابهنگام آسیبی جدی است امام جمعه شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز در خطبه های نماز جمعه مرکز این شهرستان که در محل مسجد جامع آشخانه برگزار شد، با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه اظهار کرد: باید با تمام وجود با تهاجم فرهنگی استکبار مقابله کنیم. حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده با اشاره به موانع موجود بر سر راه ازدواج جوانان، افزود: بهانه ادامه تحصیل، نبود اشتغال پایدار، مهریه های سنگین، عدم حمایت خانواده ها، سربازی نرفتن، ترس از فقر مالی، تجمل گرایی و تشریفات و ... از جمله مواردی هستند که منجر به ازدواج دیرهنگام می شود. وی با بیان این که ازدواج نابهنگام و دیرهنگام در حال حاضر به آسیبی جدی تبدیل شده است، اضافه کرد: آسان نگرفتن ازدواج در واقع یک نوع کمک به تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی محسوب می شود. حجت الاسلام احمدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان یکی از اهداف برگزاری نماز جمعه را بیان مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دینی و ... برای مردم دانست و از مردم و مسئولان خواست تا در این آیین عبادی سیاسی مشارکت بیشتری داشته باشند. وی همچنین به مسئولان توصیه کرد که با جدی گرفتن شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش کوشا باشند.


۱۳۹۳/۶/۲۱ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن