تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی دریایی با آمادگی کامل برای مقابله با هرتهدید، حضوری مقتدر در آب های آزاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نیروی دریایی با آمادگی کامل برای مقابله با هرتهدید، حضوری مقتدر در آب های آزاد دارد نوشهر-ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نقش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: نیروی دریایی حضوری مقتدرانه در آب های آزاد جهان دارد که نشان از تخصص، توانمندی بالا و داشتن نگاه عمیق نیروهایی است که در این دانشگاه آموزش های لازم را دیده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار "حبیب الله سیاری " روز سه شنبه درآیین جشن تحلیف دانش آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، افزود : امروز این دانشگاه توانسته است نیروهایی را تربیت کند که اقتدار نیروی دریایی را در آب های آزاد به معرض نمایش بگذارند.
وی با اشاره به دیدگاه های رهبری فرزانه در خصوص ماموریت ارزشمند دانشگاه علوم دریایی نوشهر درحوزه آموزشی و تربیت فرماندهان و افسران دریایی و نقش آنان درعرصه داخلی و بین المللی، اظهارداشت: معظم له نقش این دانشگاه را در ابعاد مختلف آموزشی دانش آموختگان این مرکز علمی از جمله در زمینه سیاسی ، نظامی ، علمی ، تخصصی و بین المللی به درستی تبیین کرده اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : در حوزه نظامی بنا به فرموده رهبری به معنای آن است که نیروی دریایی درمقابله با تهدیدات دریایی از یک آمادگی کامل نظامی برخورداراست و دارای بالاترین سطح فناوری در دریا است.
سیاری افزود : در چنین وضعیتی این نیرو توانسته است با ساخت جدیدترین تجهیزات دریایی و استفاده از آن درعرصه های آب های آزاد دنیا بدرخشد.
وی ادامه داد : درعرصه بین المللی نیز با توجه به برخورداری از حدود 500 کیلومتر مرز آبی در جنوب و حدود 200 کیلومتر شمال کشور در خارج از این مرزها نیز موفق شده دستاوردهای زیادی را دراین عرصه رقم بزند.
وی اضافه کرد : نیروی دریایی در حوزه سیاسی نیز نقش ارزنده ای در برقراری ارتباط سیاسی با سایر کشورها که زمینه ساز توسعه کشور محسوب می شود، داشته است.
به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش ، این که مقام معظم رهبری تاکید دارند که باید به نیروی دریایی با چشم یک نیروی راهبردی نگریست این نگاه ایشان درحقیقت مبین جایگاه ارزشمند این نیرواست.
سیاری اظهارداشت : اکنون فرماندهان و افسران نیروی دریایی باید چنین ویژگی هایی را داشته باشند که مورد نظر رهبری فرزانه است یعنی داشتن تخصص ، تعهد ، فرهنگ اسلامی و توان جسمی بالا ونگاه متفکرانه از جمله این ویژگی ها است که جزو خواسته رهبری فرزانه و نظام جمهوری اسلامی است و باید با برنامه ریزی مناسب درجهت تحقق این اهداف تلاش کرد.
درپایان درجه ترفیع به یکی از دانشجویان به نمایندگی ازسایر دانشجویان از سوی فرمانده نیروی دریای ارتش اعطا شد.
همچنین نیروهای حاضر در میدان نیز ضمن رژه رفتن در مقابل جایگاه سان دیدند.
اجرای برنامه های رزمی و نمایش رزمی از سوی دانشجویان از دیگر برنامه های این آیین بود.ک/2
624/1535/506


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن