تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جرائم اینترنتی در حوزه اقتصادی گسترش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی بروجرد: جرائم اینترنتی در حوزه اقتصادی گسترش یافته است بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: جرائم اینترنتی در حوزه اقتصادی گسترش یافته و در کنار گسترش روز افزون علم و تکنولوژی، همواره مجرمین با سو استفاده از اعتماد عمومی مردم اقدام به کلاهبرداری می کنند.


سرهنگ "علیرضا دلیری" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سو استفاده و کلاهبرداری های صورت گرفته توسط افراد سود جو اظهار داشت: شهروندان کارت بانکی خود را در اختیار اشخاص ناشناس و غیر قابل اطمینان قرار ندهید.
به گفته وی شهروندان هنگام وارد کردن رمز عبور مراقب باشید که رمز عبور توسط افرادی که در اطراف حضور دارند یا دوربین فروشگاه دیده نشود.
وی تصریح کرد: در انتخاب رمز عبور از اعداد ساده و قابل پیش بینی مانند شماره شناسنامه، تاریخ تولد و… استفاده نشود.
به گفته وی در زمان استفاده از دستگاه پوز موجود در فروشگاه ها دقت شود قطعه مشکوکی بر روی دستگاه های تعبیه نشده باشد زیرا میتواند اسکیمر(کپی) باشد.
وی با اشاره به استفاده روز افزون شهروندان از دستگاههای کارت خوان گفت: کاربران در صورت مشاهده هر گونه قطعه اضافی بر روی دستگاه های پوز و یا غیر متعارف بودن شکل دستگاه پوز سریعا مراتب را به پلیس و یا بانک مربوطه اطلاع رسانی نمایید.
فرمانده انتظامی بروجرد به شهروندان بروجردی توصیه کرد که همواره هشدارهای پلیس را در موارد مختلف به کار بسته و در برقراری نظم عمومی با پلیس همکاری کنند.
7190


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن