تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروی واژگون شده راز 561 کیلوگرم تریاک را گشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خودروی واژگون شده راز 561 کیلوگرم تریاک را گشود تهران-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی بم استان کرمان از کشف محموله561 کیلوگرمی تریاک از خودروی واژگون شده قاچاقچیان طی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"محمد اسدآبادی" گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با استفاده از توان نیرویی و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی طی 24 ساعت گذشته در شهرستان بم به اجرا در آمد.
وی افزود:در این طرح ماموران انتظامی بر اساس کارهای اطلاعاتی انجام گرفته در کنار پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز،خرده فروشان مواد مخدر و متهمان تحت تعقیب را دستگیر کرده و اکیپ هایی به منظور کنترل محورها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان مستقر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی اظهارداشت: ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو پژو قبل از محل استقرار ماموران پاسگاه خواجه عسکر در محور بم- کرمان بنا به دلایلی از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با یک خودروی دیگر واژگون شد.
اسدآبادی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی صحنه مشخص شد این خودرو حامل یک محموله سنگین مواد مخدر بوده است و سرنشینان خودرو پس از واژگونی از محل متواری شده اند.
این مسئول انتظامی با اشاره به حفظ صحنه و انتقال مواد کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: از لاشه این خودرو561 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
اجتمام(1)9105** 1418


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن