تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804110982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين فروشگاه پاييزه دستاوردهاي کارآفرينان تحت حمايت کميته امداد امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۳ (۰:۰ق.ظ)
با حضور انواري افتتاح شد؛ نخستين فروشگاه پاييزه دستاوردهاي کارآفرينان تحت حمايت کميته امداد امام(ره) با حضور سرپرست کميته امداد امام خميني(ره) نخستين فروشگاه پاييزه توليدات کارآفرينان تحت حمايت امداد امام (ره) در محل مجتمع فدک اين نهاد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با حضور حسين انواري سرپرست، معاونان و مديران کل امداد امام (ره)، غرفه داران و تني چند از مسئولان ذيربط نخستين فروشگاه پاييزه جهت بهره مندي عموم مردم افتتاح شد.
در مراسم افتتاح اين فروشگاه که جلوه گاه خود کفايي و استقلال مدد جويان ديروز و کارآفرينان امروز است، انواري خطاب به غرفه داران حاضر، يادآور شد: اصطلاح و عنوان مددجو براي شما عزيزان که با همت و تلاش بالا و با اتکال به خداوند متعال ظرفيت ها و استعدادهاي خدادادي و بالقوه خود را در پي کسب آموزش هاي اين نهاد آشکار کرده ايد و اکنون در جامعه و صحنه هاي مختلف خانوادگي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي نقش آفريني مي کنيد و خودکفا شده ايد، عنوان شايسته اي نيست، شما کارآفرينان موفق و پيروزي هستيد که با سپري کردن دوران سخت زندگي، اکنون قهرمان سربلندي هستيد که نظام جمهوري اسلامي ايران و بالطبع اين نهاد و مسئولان و امدادگراني که در خدمت تان بوده اند، به شما افتخار مي کنند.
سرپرست کميته امداد امام خميني(ره) در بخش ديگري از سخنانش افزود: اين فروشگاه پاييزه نماد و مدلي است که هم کارآفرينان خودکفا شده بتوانند توليدات خودشان را عرضه کنند و به فروش برسانند که اين مرحله از فرآيند خوداشتغالي و خودکفايي مهمترين دغدغه ما و کارآفرينان است و هم مردم نيکوکار کشور ضمن آشنايي عيني تر و ملموس تر با خدمات متنوع امداد امام (ره)، مايحتاج روزمره خود را با قيمت رقابتي و بسيار مناسب در محيطي امن و در حد استانداردهاي ديگر فروشگاه ها، خريداري کنند و در اين ارتباط قصد داريم که اين مدل را در استانهاي ديگر کشور هم عملياتي کنيم.
عضو شوراي مرکزي کميته امداد امام خميني (ره) در خصوص توفيق کارآفرينان تحت حمايت اين نهاد در بازار و اقتصاد کشور تصريح کرد: آنچه که در موفقيت شما تاثير تعيين کننده اي دارد و در واقع راز ماندن در صحنه رقابت تجاري و مبادلات اقتصادي است، کيفيت بالاي محصولات همراه با قيمت عادلانه و رقابتي است، قطعا مردم از توليدات فروشندگاني استقبال مي کنند که دو ويژگي کيفيت و قيمت مناسب را داشته باشد. البته زيبايي در چگونگي عرضه کالاها نيز حائز اهميت است. امروزه ذائقه مردم که شناخت اين ذائقه براي اقناع آنان در جهت خريد از شاخصه هاي مهم اقتصاد امروز است و نبايستي از آن غافل ماند، با چشم نواز بودن محصول رابطه مستقيمي دارد. هرچه توليدات زيباتر بسته بندي و به نمايش گذاشته شود درصد فروش آن بيشتر خواهد شد بطوريکه گاهي اوقات، جذابيت ظاهري يک کالا نسبت به کيفيت و قيمت آن ارجحيت داشته و مشتري صرفاً براي ظاهر يک کالا آن را خريداري مي نمايد.
وي يادآور شد: کارآفرينان بايستي به طور پيوسته و دائم در حال تحول و نوآوري در توليدات و عرضه ي آنها باشند و به عبارتي لازم است در کارتان برند سازي نماييد و اين برند سازي هم براي اين که بشکل مستمر رو به رشد فزاينده باشد بايستي منطبق با شرايط اجتماعي و اقتصادي جامعه و ذائقه ي مردم باشد. ايجاد اشتغال براي ساير عزيزاني که وضعيت گذشته شما را دارند و اکنون از شغل پايدار و درآمد مناسبي برخوردار نيستند، از ديگر مواردي است که در اين مسير خداپسندانه نبايستي فراموش شود و مطمئن باشيد کميته امداد امام خميني (ره) همچنان حامي شما است و عليرغم اينکه کارآفرينان موفق به خودکفايي رسيده اند، رابطه آنان با اين نهاد قطع نخواهد شد و در اموري همچون بازاريابي و فروش توليدات و مشاوره هاي تخصصي، فردي و خانوادگي همچنان ارائه خواهد شد و دانستن اين موضوع هم ضروري است که امداد امام (ره) جهت موفقيت روزافزون کارآفرينان تحت حمايت از جمله بر پايي اينگونه فروشگاه هاي پاييزه و مواردي مشابه اين اقدام و براي ايجاد تعادل در عرضه و تقاضا که منجر به فروش توليدات شما مي شود، تلاش مي نمايد.
فروشگاه پاييزه کميته امداد امام خميني (ره) با 118 غرفه از 22 استان کشور و اقلامي همچون: لوازم التحرير، کيف و کفش، پوشاک و ساير مايحتاج خانواده ها از يکشنبه مورخ 23 شهريور کار خود را رسماً آغاز کرد و به مدت 18 روز برپا خواهد بود.
اين فروشگاه به آدرس بزرگراه شهيد صياد شيرازي جنب بيمارستان گلستان نيروي دريايي مجتمع فدک از ساعت 9 الي 18 برپا شده و براي خريد عموم آزاد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن