تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798914084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران تا پایان آبان ماه فقط شاهد دو روز بارش باران خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران تا پایان آبان ماه فقط شاهد دو روز بارش باران خواهد بود تهران بزرگ - ایرنا - رییس اداره کل محیط زیست تهران گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی انتظار می رود تهران، تا پایان آبان ماه امسال فقط شاهد دو روز بارش باران خواهد بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی حیدرزاده عصر دوشنبه در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران افزود: براساس مصوبه اردیبهشت ماه امسال هیات وزیران در زمینه کاهش آلودگی هوای کلانشهرها، کارگروه ملی آلودگی هوا در سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شد.
وی ادامه داد: این کارگروه وظیفه پیگیری مصوبات در زمینه محورهای مختلف از منابع ثابت (کارخانه ها) و متحرک(وسایل نقلیه)، بحث آموزش و تنویر افکار عمومی و موضوعات مختلف در زمینه محیط زیست که از برنامه جامع اول و دوم کاهش آلودگی هوا ( درسال های 79 و 89 ) اخذ شده در فعالیت های خود قرار داده است.
حیدرزاده با اشاره به تاکید تشکیل کارگروه استان تهران توسط استاندار تهران افزود: کارگروه استانی تهران نیز به تبعیت از فعالیت این کارگروه امروز با حضور اعضا با هدف پیگیری مصوبات استانی مثل کیفیت سوخت خودرو و نیروگاه ها، ارتقای کیفیت تولید خودرو و استفاده از خودروهای برقی تشکیل شد.
رییس اداره کل محیط زیست تهران با اشاره به دو اقدام مهم در زمینه کاهش آلودگی هوای تهران گفت: بیش از 70 درصد آلودگی هوای شهر تهران با افزایش کیفیت سوخت و ارتقای سطح تولید خودرو کاهش یافته است.
وی ادامه داد: در مجموع 123 جایگاه توزیع سوخت شهر تهران با کیفیت یورو چهار توزیع می شود که تا اواخر پاییز مساله توزیع این سوخت در سطح استان افزایش یابد.
حیدرزاده افزود: با توجه به اولویت توزیع سوخت یورو چهار در کلانشهرها به ترتیب در شهرستان های تهران، اراک، کرج و از اول مهرماه امسال در شهرستان تبریز توزیع می شود که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال در تمام کلان شهرها بنزین یورو چهار توزیع خواهد شد.
حیدرزاده یادآور شد: تمام تولید کنندگان خودروهای داخلی ازسوم خرداد ماه امسال خودروی با استاندار یورو 4 تولید و توزیع خواهند کرد.
وی با اشاره به تکلیف محیط زیست در قبال خودروهای تولید داخل گفت: به صورت تصادفی (رندومی) از بین خودروهای تولیدی حدود یک ماه هم آزمایشات(تست) سازمان محیط زیست به منظور راستی آزمایی توسط آزمایشگاه های معتبر انجام می شود.
وی با اعلام اینکه پنج ساله بودن قانون معاینه فنی از خودرها از جمله مشکلات ادامه دار است، افزود: منابع ثابت در استان تهران آلودگی های قابل ملاحظه ای را تولید می کنند که از جمله آن می توان به پالایشگاه و معادن سیمان اشاره کرد.
رییس اداره کل محیط زیست تهران اضافه کرد: چنانچه صنایع و واحدهای آلاینده به تعهدات زمانی خود برای کنترل آلودگی پایبند نباشند، حتما با آنها برخورد حاکمیتی انجام خواهد شد.
حیدرزاده در ادامه با اشاره به بروز پی درپی گردوغبار در استان تهران، گفت: طوفان اخیر در این کلانشهر موجب شد تا خاک بیابان های اطراف خورد شود و با کوچکترین وزش باد، گردوغبار برخاسته شود.
رییس اداره کل محیط زیست تهران با بیان اینکه فعالیت معادن اطراف تهران نیز در بروز پدیده گردوغبار نقش دارند، ادامه داد: هم اکنون با بحران جدی آب روبرو هستیم اما نمی دانم چرا مسئولان این مهم را اطلاع رسانی نمی کنند بحران ها را باید با مردم در میان گذاشت.
وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده از امروز برخورد جدی با مشترکان پرمصرف آب شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.
حیدرزاده خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت آب در بخش کشاورزی متناسب نیست به طوری که 90 درصد مصرف آب در حوزه کشاورزی مصرف می شود.
این نشست عصر دوشنبه با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وزارت کشور، استانداری تهران، مرکز معاینه فنی، پلیس راهور ناجا و ستاد مدیریت بحران و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره محیط زیست شهرستان تهران برگزار شد.
تهرام/1699/ 699


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن