تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار :زمینه فعالیت قاچاقچیان در مازندران نا امن شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار :زمینه فعالیت قاچاقچیان در مازندران نا امن شده است ساری-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر ضرورت گسترده تر شدن مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: امروز با برنامه ریزی و همکاری و مشارکت مردم فعالیت قاچاقچیان به مراتب نا امن تر شده است.


"علیرضا یونسی رستمی" روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با اشاره به این که قاچاق در همه ابعاد و حوزه ها از پیچیدگی و گستردگی برخوردار است ، افزود: باید مبارزه در این راستا با گستردگی و اهتمام جدی صورت گیرد.
وی اظهار داشت : افزایش بازرسی ها در حوزه های متعدد، افزایش کشفیات انواع کالاهای قاچاق در استان، اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اساس نقطه نظرات کارشناسی و تصویب مصوبات کارشناسانه با بهره گیری از شخصیت های مجرب و کارشناس در کارگروه قاچاق کالا و ارز در استان نیز زمینه نا امن کردن زمینه فعالیت قاچاقچیان را فراهم آورده است.
وی بر فعال کردن کمیته های شهرستانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و یاد آور شد: آموزش همگانی همراه با اقدامات و ساز و کارهای فرهنگی، به منظور توجیه افکار عمومی در جهت عدم استفاده از کالای قاچاق، باید در دستور کار کمیته فرهنگی قرار گیرد.
رییس کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مازندران خاطر نشان ساخت: از توانمندی رسانه ملی، مراکز آموزشی و دانشگاهی، علماء، ائمه جمعه، نخبگان، به خصوص از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، در جهت تنویر افکار عمومی به منظور پیشگیری از قاچاق کالا بهره گیری مطلوب شود.
وی بر همگرایی بیشتر بین بخشی نهادهای مسوول در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تاکید و تصریح کرد: ساز و کاری برای نظارت بهینه و موثر بر واحدهای صنفی، مبادی قاچاق سوخت، صرافی ها، تعاونی های مرزنشینان و تمامی مصادری که ظرفیت قاچاق در آن ها وجود دارد، طراحی شود.
یونسی تاکید کرد: با قاچاقچیانی که با فعالیت های غیر مجاز و غیر قانونی، امنیت زندگی مردم استان را به مخاطره می اندازند، به شدت برخورد شود.
معاون سیاسی استاندار مازندران کاهش تورم، رونق فضای کسب و کار، شکوفایی نسبی رشد اقتصادی، فضای آرام و پایدار بازار و امیدواری مردم به آینده را از نتایج برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید توصیف کرد.
"محمد علی پیشنمازی" دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران در این جلسه، با قدردانی از حجم اقدامات صورت گرفته در این راستا از سوی نهادهای مسوول، یاد آور شد: با توجه به تاثیر دوچندان اقدامات فرهنگی بر اقدامات عملیاتی، باید فعالیت این بخش از سوی کمیته فرهنگی تقویت شود، چرا که می تواند موضوع مقابله را در جامعه نهادینه کند.
پیشنمازی افزود: مبارزه با قاچاق کالا در بازار، باید نظام مند و با برنامه تداوم یابد و گزارش آن به صورت مستمر، جهت تصمیم سازی ارسال شود.
وی با بیان این که نظارت در این خصوص باید به صورت مستمر و سیستمی انجام شود ، بیان داشت: امروز محیط برای فعالیت قاچاقچیان نا امن شد و خلاءهای قانونی نباید به هیچ وجه مانع عزم و جدیت در مقابله با قاچاق کالا در استان شود.ک/2
2585/608


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن